رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور بیرانوند در دیدار مهم فصل در هاله‌ای از ابهام

11:43 - 08 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۸۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حضور بیرانوند در دیدار مهم فصل در هاله‌ای از ابهام
حضور دروازه‌بان اول تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل سپاهان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خبرگزاری میزان - پانزدهم فروردین ماه و پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر (یکشنبه، ۱۹ فروردین) مقابل گل‌گهر سیرجان بود که رسانه‌ها از مصدومیت علیرضا بیرانوند خبر دادند و در نهایت این بازیکن شانزدهم فروردین دستش را گچ گرفت تا چند دیدار حساس تیمش را از دست بدهد.

اما سرانجام یکشنبه هفته گذشته (دوم اردیبهشت) بود که بیرانوند گچ دستش را باز کرده و تمرینات مخصوص خود را که بیشتر شامل فیزیوتراپی بود آغاز کرد، اما کادرپزشکی پرسپولیس اعلام کرد که او همچنان نمی‌تواند در کنار بقیه گلر‌ها تمرینات مخصوص داشته باشد.

با توجه به اینکه گفته می‌شود بیرو بعد از باز کردن گچ دستش همچنان احساس درد خفیفی دارد و از سوی دیگر عضلات دستش ضعیف شده و نیاز به تقویت دارد، پزشکان توصیه کرده‌اند که برای بازگشت خیلی عجله نکند و باید با احتیاط بیشتری تمرینات تخصصی را آغاز کند چراکه در صورت عجله‌ ممکن است این دوری چند هفته‌ دیگر هم تمدید شود.

از سوی دیگر عملکرد ضعیف رفیعی در دیدار جام حذفی مقابل آلومینوم اراک و دریافت ۴ گل و در طرف مقابل دیدار حساس پیش رو مقابل سپاهان در لیگ برتر باعث شده تلاش‌ها برای بازگشت بیرانوند مضاعف شود.

باتوجه به پیش‌بینی پزشکان بیرانوند طی یکی، دو روز پیش رو می‌تواند تمرینات اصلی‌اش را آغاز کند و احتمالاً، یکی، دو روز قبل از بازی با سپاهان شرایط حضور در مسابقه را پیدا خواهد کرد.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد بیرو فعلاً ۵۰ درصد شانس بازی مقابل سپاهان را دارد و حضور قعطی‌اش در این دیدار در هاله‌ای ازا بهام قرار دارد، اما همانطور که عنوان شد عملکرد رفیعی در بازی با آلومینیوم باعث شد تا کادرفنی سرخ‌پوشان وضعیت بازگشت بیرو را با تمرکز بیشتری زیر نظر بگیرند و با این حساب می‌توان گفت احتمال حضور او در بازی با سپاهان شاید بیشتر شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *