اقدام به‌موقع کارمند و سرباز دادگستری شهرستان زرند باعث نجات جان ۲ کودک خردسال گرفتار در سیلاب شد

11:03 - 05 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۷۵۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
اقدام به‌موقع کارمند و سرباز دادگستری شهرستان زرند باعث نجات جان ۲ کودک خردسال گرفتار در سیلاب شد
کمک به‌موقع یکی از کارمندان و سرباز دادگستری زرند باعث نجات جان ۲ کودک خردسال گرفتار در سیلاب شد.

خبرگزاری میزان - رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: خانمی به همراه دو فرزند خردسالش از ساختمان دادگستری شهرستان زرند خارج و در محل درب ورودی دادگستری و در زیر باران در انتظار آژانس بوده اند.

وی ادامه داد: در این هنگام که به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب جوی آب جلوی دادگستری همانند بخشی از خیابان مملو از آب و گل است که پای یکی از فرزندان این خانم سر خورده و به داخل جوی آب می‌افتد، بلافاصله با فریاد کمک خواهی مادر و کمک سرباز دادگستری تلاش برای نجات جان کودک گرفتار در جوی آب انجام می‌شود.

رئیس دادگستری زرند گفت: در حالی که توجه همه معطوف فرزند اول و شکر گزار نجات وی بوده اند فرزند دوم این خانم نیز داخل جوی آب می‌افتد و جریان آب او را به زیر پل ورودی دادگستری می‌برد که در این هنگام که حتی مادر از گرفتار شدن فرزندش در جوی پر از آب غافل شده بود، یکی از کارمندان وظیفه شناس دادگستری زرند که شاهد این صحنه غم انگیز بود به کمک کودک می‌شتابد و او را به طرز معجزه آسایی از داخل سوراخ مملو از آب پل ورودی دادگستری زرند نجات می‌دهد.

مجید کردی، کارمند دادگستری زرند که در جریان کمک به کودک دوم آسیب می‌بیند و ساعتی را در بیمارستان بستری بود می‌گوید: زمانی که متوجه افتادن این کودک به درون جوی آب شدم فوراً وارد عمل شدم و توانستم با لطف خدا دست این کودک را که جریان آب او را به داخل سوراخ پل برده بود بگیرم و او را نجات دهم.

وی می‌افزاید: این اتفاق در حالی افتاد که مادر این کودک پیگیر نجات فرزند اولش بود و اصلاً متوجه افتادن کودک دیگرش در درون جوی آب نشده بود.

پس از این اتفاق این دو کودک و کارمند آسیب دیده دادگستری زرند به وسیله اورژانسی که بلافاصله به محل اعزام شده بود به بیمارستان سینای شهرستان منتقل و تحت مراقبت‌های پزشکی و درمان قرار گرفتند.

انتهای پیام/


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
0
0
جایزه اون سرباز چیه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *