گفت‌وگو|

حلالی: پرسپولیس مقابل آلومینیوم کار سختی دارد/ امیدوارم واگذاری باشگاه کار را خراب‌تر نکند

0:15 - 05 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۶۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حلالی: پرسپولیس مقابل آلومینیوم کار سختی دارد/ امیدوارم واگذاری باشگاه کار را خراب‌تر نکند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازی سختی خواهیم داشت، اما بیش از اینکه آلومینیوم باعث ترس ما شود، آن‌ها باید از رویارویی مقابل ما هراس داشته باشند.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس به خوبی این مسابقه را مدیریت کرد و با اینکه بازی در آبادان بود موفق شدند با حفظ آرامش این بازی را با برتری قاطع پشت سر بگذارند.

وی در این رابطه افزود: نفت آبادان با شرایطی که در لیگ برتر دارد با تمام احترامی که برایشان قائل هستم، اما حریف بزرگی برای سرخ‌پوشان نبودند و پرسپولیس می‌توانست با نتیجه پرگل‌تری هم در این بازی به برتری برسد. خوشبختانه کادرفنی پرسپولیس با استفاده از تجربیاتی که داشته‌اند توانستند تیم را مدیریت کنند و با برنامه‌ریزی به مصاف حریفان بروند که خداراشکر تا به اینجا موفق بودند.

*پرسپولیس مقابل آلومینیوم فرصت ریسک نخواهد داشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره دیدار آینده این تیم مقابل آلومینیوم در جام حذفی، تصریح کرد: بازی سختی خواهیم داشت، اما باید در نظر داشته باشیم که پرسپولیس تیم بزرگی است و بیش از اینکه آلومینیوم باعث ترس ما شود، آن‌ها باید از رویارویی مقابل ما هراس داشته باشند. پرسپولیس در این بازی فرصت ریسک نخواهد داشت و با وجود اینکه چند بازیکن ما به دلایلی مصدوم و محروم هستند باید خلاء‌هایی که در ترکیب وجود دارد را پوشش دهیم. رفیعی عملکرد خوبی درون دروازه از خود نشان داده و خداراشکر می‌توان به وی اعتماد کرد.

*پیروزی مقابل سپاهان مانع بزرگ برای رسیدن به قهرمانی را از پیش رو برمی‌دارد 

حلالی در ادامه در ارتباط با ادامه لیگ برتر و تقابل حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم، بیان داشت: سپاهان تا به اینجای فصل آمار خوبی از خود نشان نداده، حتی مقابل ملوان در انزلی با اینکه بازی را بردند، اما به سختی موفق به انجام این کار شدند. نمی‌توان گفت سپاهان در این مقطع حریف دست و پا بسته‌ای است و نباید به هیچ عنوان این تیم را دست کم گرفت، زیرا برد مقابل این تیم قطعاً یک مانع بزرگ برای رسیدن به قهرمانی را از پیش روی ما بر خواهد داشت. دیدار پرسپولیس و سپاهان الکلاسیکوی فوتبال ایران است و همواره از جذابیت بالایی برخوردار بوده که ان‌شاءالله در پایان این بازی پیروزی سرخپوشان را جشن بگیریم.

*امیدوارم مراحل قانونی خصوصی‌سازی به خوبی طی شده باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص انتقال مالکیت سرخپوشان به ۶ بانک، خاطرنشان کرد: امیدوارم این تصمیم اگر چیزی را درست نمی‌کند حداقل خراب هم نکند. به هر حال سالیان زیادی است که تلاش کردیم و فریاد زدیم که این تیم را خصوصی کنید و حالا بالاخره این اتفاق افتاد. حالا امیدوارم که مراحل قانونی این کار به خوبی طی شده باشد که در آینده در جوامع بین‌المللی به دردسر نیفتیم. در آخر از تلاش بازیکنان تشکر می‌کنم از آن‌ها می‌خواهم که تمرکزشان روی بازی‌های لیگ و حذفی باشد تا ان‌شاءالله با اقتدار قهرمان شویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *