رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه به مشکلات مردم شهرستان ملارد رسیدگی کرد

14:07 - 04 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۶۲۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه به مشکلات مردم شهرستان ملارد رسیدگی کرد
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه در قالب میز خدمت و با همراهی رئیس شورای حل اختلاف استان تهران و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان ملارد به مشکلات مردم این شهرستان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان_ میز خدمتی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون قوه قضاییه و رئیس مرکزتوسعه حل اختلاف کشور و غلامرضا مهدوی دادیار دیوانعالی و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان تهران و دیگر مسئولین و مدیران شهرستان ملارد، در مصلی نماز جمعه این شهرستان جهت پاسخگویی به مطالبات مردم برپا شد.

حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکزتوسعه حل اختلاف کشور ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برپایی این جلسه، این گونه برنامه‌ها را مایه برکت و توفیق همگان دانست.

اقتداری کنونی ایران اسلامی در تمام تاریخ بی نظیر است

وی با توجه به وقایع اخیر در کشور و پاسخ قاطع ایران نسبت به حمله رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، این دوران را پیچ بزرگ تاریخی و بی‌نظیر در دوران معاصر عنوان و اظهار کرد: در حال حاضر ایران اسلامی به لطف الهی در اوج اقتدار در سطح دنیا می‌درخشد، و باید به این مسئله افتخار کرد و اکنون ایران اسمش در تمام دنیا با افتخار برده می‌شود.

رئیس مرکزتوسعه حل اختلاف کشور با اشاره همبستگی ملت و رهبری گفت: امروز به برکت حضور ملت همراه با یک رهبر شجاع و استوار معجزه‌ای رخ داده و اقتداری که ایجاد شده است در تمام تاریخ بی نظیر است.

وی با قدردانی از عوامل سپاه پاسداران و سربازان این مرز و بوم یادآور شد: باید قدر این سربازان را بدانیم و از آن‌ها تشکر و حمایت کنیم. سپاه به پشتوانه و دلگرمی مردم می‌توانند با این اقتدار موشک به سمت اسرائیل شلیک کند و اگر این پشتوانه مردمی نباشد چنین افتخاری پدیدار نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی با قدردانی از عوامل قضایی، از مردم صبوری و سعه صدر بیشتری را در پرونده‌های قضایی خواستار شد، و از فرماندار، امام جمعه و مدیران اجرایی شهرستان ملارد بابت حضور در این مراسم قدردانی کرد.

گفتنی است در این دیدار‌ها شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مسئولان قضایی و دیگر مدیران دستگاه‌ها در میان گذاشته و خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

مسئولان پاسخگو در این میز خدمت پس از بررسی درخواست مراجعین، دستورات لازم را برای رسیدگی به این درخواست‌ها را صادر و برخی از شهروندان را برای پیگیری مطالباتشان به اداره متبوع خود دعوت کردند.

میانگین سازش در پرونده‌ها در شهرهای تابعه استان تهران بیش از ۵۷ درصد بوده است

غلامرضا مهدوی دادیار دیوانعالی و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان تهران نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به آمار و عملکرد استان تهران در زمینه سازش در پرونده‌های قضایی، اظهار کرد: استان تهران بیش از یک پنجم پرونده‌های وارده به شورا‌های حل اختلاف کل کشور را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: در شهر‌های تابعه استان تهران در سال ۱۴۰۲، سازش بیش از ۵۷ درصد بوده که بالاتر از چشم انداز ما و میانگین کشوری است.

رئیس شورای حل اختلاف استان تهران افزود: فلسفه‌ی اصلی شورا‌های حل اختلاف بر مبنای صلح و سازش است، بر همین اساس ما سعی کردیم که این فلسفه را همواره پاس بداریم.

مهدوی گفت: در شهرستان ملارد نیز خوشبختانه با زحماتی که عوامل این شهرستان متحمل می‌شوند و با تلاش بی‌وقفه رئیس دادگستری این شهرستان تعامل بسیار خوبی وجود دارد که این شهرستان را جزو برترین‌ها قرار داده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *