ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان زنجان در مسجد جامع زنجان برگزار شد

13:52 - 04 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۵۷۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان زنجان در مسجد جامع زنجان برگزار شد
رئیس کل دادگستری زنجان، روز گذشته به همراه  دادستان مرکز استان و معاون قضایی و مسئولان اجرایی استان با حضور در مسجد جامع زنجان ضمن اقامه نماز ظهر و عصر، به دیدار مردمی و رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان پرداخت.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق ظهر روز گذشته، به همراه  دادستان مرکز استان و معاون قضایی و مسئولان اجرایی استان با حضور در مسجد جامع زنجان ضمن اقامه نماز ظهر و عصر، به دیدار مردمی و رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان پرداخت.

رئیس کل دادگستری استان زنجان دربا حضور در مسجد جامع  زنجان  گفت: در دادگستری مرکز  و حوزه‌های قضایی استان هر هفته روز‌های یکشنبه  به مشکلات حقوقی و قضایی تعداد قابل توجهی از مردم رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان در میان مردم در اماکن عمومی و مساجد ملاقات مردمی مسئولین قضایی در این راستا و با هدف دسترسی آسان مردم به مسئولان قضایی با برنامه ریزی منظم در طول سال برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین  فرجی برحق گفت: احصا مشکلات و پیگیری از مسئولین امر از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان قبل از دیدار مردمی در مسجد انجام می‌شود، سپس با حضور مسئولین قضایی و دستگاه‌ها بصورت میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم به مشکلات رسیدگی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد:در این دیدار‌های عمومی در مساجد ضمن بررسی به مشکلات قضایی مراجعین و نمازگزاران سایر مشکلات محله‌ها و مناطق پیگیری و دستورات لازم برای رفع آن‌ها صادر می‌شود

وی افزود:امروز در مسجد جامع زنجان مشکلاتی که اهالی و کسبه بازار زنجان مطرح کردند، بیشتر در حوزه میراث فرهنگی و باستانی، مشکل پارک خودرو در وقت نماز در منطقه سبزه میدان و وجود برخی اماکن تخریبی در این منطقه که محل پاتوق معتادین بود که دستورات لازم به مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و رئیس کلانتری ۱۲ زنجان برای پیگیری و حل مشکلات صادر شد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: زنجان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *