گفت‌وگو|

درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس دردسرساز بوده/ سپاهان را دست کم بگیریم، ضربه بدی خواهیم خورد

1:00 - 04 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۴۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس دردسرساز بوده/ سپاهان را دست کم بگیریم، ضربه بدی خواهیم خورد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس دردسر ساز بوده است و کما اینکه بازی در اراک برگزار می‌شود می‌تواند آزمون سختی برای شاگردان اسمار باشد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: سرخ‌پوشان با انجام یک بازی منطقی و جذاب موفق شدند صنعت‌نفت را در آبادان با یک نتیجه خوب شکست دهند. صنعت نفت تیم خوبی است و برخی مسائل باعث شده که کمی آرامششان را از دست بدهند و در این بازی با غافلگیری مقابل پرسپولیس شکست بخورند.

وی در این رابطه افزود: اوسمار به خوبی تیم را حفظ کرد و به عملکرد وی نمره خوب می‌دهم. بعد از خروج گل‌محمدی از تیم شاید بسیاری از هواداران به قهرمانی پرسپولیس امیدوار نبودند و فکر می‌کردند تیم وارد بحران می‌شود، اما خوشبختانه با همت بازیکنان و تجربه کادرفنی اختلاف با صدر یک امتیاز است که با یک لغزش از استقلال اگر به صدر برسیم دیگر به این راحتی آنرا از دست نخواهیم داد. خط هافبک سرخ‌پوشان به خوبی میانه میدان را مدیریت می‌کنند و حضور کریم و اورونوف در تیم به خوبی کمک می‌کند. امیدوارم این عملکرد در هفته‌های پایانی لیگ هم ادامه داشته باشد.

*آلومینیوم همیشه گربه سیاه پرسپولیس بوده

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره دیدار آینده سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم در جام حذفی، تصریح کرد: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس دردسر ساز بوده است. باتوجه به اینکه بازی در اراک برگزار می‌شود می‌تواند آزمون سختی برای شاگردان اوسمار‌ باشد. آلومینیوم همیشه گربه سیاه سرخ‌پوشان بوده و در اراک به سختی به پرسپولیس فرصت بازی می‌دهند. پرسپولیس می‌تواند با انجام کار‌های تاکتیکی در خط حمله به خوبی از قلب خط دفاع آلومینیوم عبور کند. خداراشکر شاگردان اوسمار‌ دقت بالایی در پاسکاری دارند و با انجام کار‌های تاکتیکی توانستند مقابل نفت آبادان روان بازی کنند و با تکرار این کار قطعاً می‌توانند دست پر از اراک برگردند.

*اگر پرسپولیس به صدر برسد هیچ تیمی نمی‌تواند آن‌ها را متوقف کند

درخشان درخصوص دیدار بعدی پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، بیان داشت: سپاهان تیم بسیار قدرتمندی است و اگر بخواهیم به نتایج گذشته این تیم نگاه کنیم سخت ضربه خواهیم خورد. کار استقلال در آینده سخت خواهد بود، زیرا اختلاف کمی با پرسپولیس دارد و همین باعث ترس و اضطراب این تیم برای ماندن در صدر جدول می‌شود، اما سرخ‌پوشان که برای رسیدن به صدر تلاش می‌کنند قطعاً روحیه و انگیزه زیادی دارند و اگر به صدر برسند دیگر تیمی نمی‌تواند آن‌ها را متوقف کند، زیرا پرسپولیس در این کار ماهر است و تجربه چنین اتفاقی را در گذشته دارند. امیدوارم پرسپولیس سپاهان را دست کم نگیرد و با تمام انرژی خود در زمین ظاهر شوند، چرا که برد در این بازی می‌تواند هواداران را به قهرمانی در لیگ برتر امیدوارتر کند.

*خصوصی‌سازی نمی‌تواند تأثیر زیادی روی مشکلات اخیر باشگاه داشته باشد

وی در ادامه درباره انتقال مالکیت باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک، عنوان کرد: به نظرم این اتفاقات نمی‌تواند تاثیر زیادی روی مشکلات اخیر باشگاه داشته باشد مگر اینکه اراده‌ای برای حل مشکلات مالی باشگاه وجود داشته باشد. حرفه‌ای شدن فوتبال محدود به خصوصی شدن نیست و نخواهد بود. خصوصی شدن باشگاه باید خیلی سال پیش انجام می‌شد. از الان نمی‌توان نقد و بررسی کلی انجام داد و باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد و پس از آن نظر بدهیم. اکنون به نظرم تیم نیاز به آرامش دارد و مدیریت باید از الان به فکر جذب و حفظ بازیکنان موثر تیم باشد.

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: به تمامی بازیکنان پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم که با تمام محدودیت‌ها دست از تلاش نکشیدند و همچنان برای کسب قهرمانی می‌جنگند، امیدوارم که با این روند بتوانیم هم در حذفی و هم در لیگ برتر به قهرمانی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *