گفت‌وگو|

جمشیدیان: سپاهان چوب دفاع متزلزلش را می‌خورد/ تقابل سپاهان و پرسپولیس همیشه جذاب بوده

0:15 - 03 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۲۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جمشیدیان: سپاهان چوب دفاع متزلزلش را می‌خورد/ تقابل سپاهان و پرسپولیس همیشه جذاب بوده
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: رقابت پرسپولیس و سپاهان همواره جذاب بوده و بنظرم این یک بازی حیاتی برای هر ۲ تیم خواهد بود.

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در خانه ملوان، اظهار داشت: سپاهان بازی خوبی به نمایش گذاشت و باید تمام اتفاقات گذشته را از الان به دست فراموشی بسپارد. نقطه ضعف سپاهان تنها خط دفاعی آن‌ها است.

وی ادامه داد: بازی در خانه ملوان واقعاً برای هر تیمی کار دشواری است و سپاهان هم در این مسابقه علی‌رغم اینکه در نیمه اول بازی خوبی به نمایش نگذاشت، اما در ادامه به خوبی نبض بازی را در دست گرفت و موفق شد این دیدار را با بُرد پشت سر بگذارد. سپاهان باید یک فرایند الک کردن را در باشگاه در پیش بگیرد و نقاط ضعف تیم را بازی به بازی پوشش دهد تا برای فصل بعد آماده شوند.

*برخی بازیکنان سپاهان باوجود دریافت مبالغ نجومی انتظارات را برآورده نکردند

پیشکسوت تیم سپاهان در ادامه گفت: خط دفاعی سپاهان در نیم فصل دوم به صورت جدی متزلزل نشان داد و علی‌رغم اینکه خط حمله قدرتمندی دارند، اما خط دفاعی باید مسئولیت این ناکامی‌ها را بر عهده بگیرد. برخی بازیکنان سپاهان در حد و اندازه‌های این تیم ظاهر نشدند و با اینکه مبالغ نجومی گرفتند، اما نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. از نظر من قهرمانی برای طلایی‌پوشان دور از دسترس است و باید تلاش کنند تا نقاط ضعف تیم را طی این ۶ بازی پوشش دهند تا ان‌شاءالله در فصل بعد دوباره با این مشکلات رو به رو نشوند.

*سپاهان می‌تواند روز سختی را برای پرسپولیس بسازد

جمشیدیان در ادامه درباره دیدار آینده سپاهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، تصریح کرد: دیدار پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب بوده؛ پرسپولیس در اوج آمادگی خودش پیش می‌رود و روی کاغذ بنظرم شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد، اما از لحاظ مهره اگر سپاهان در قامت خودش ظاهر شود و یک انگیزه و روحیه جدید در خودش ایجاد کند قطعاً می‌تواند روز سختی را برای پرسپولیس بسازد. بازی حساسی است و پرسپولیس فرصت ریسک ندارد و برای ۳ امتیاز این بازی خواهد آمد، اما طلایی‌پوشان هم تیم گلزنی هستند و می‌توانند از خلاأهای دفاعی سرخ‌پوشان استفاده کنند و به گل برسند.

*پرسپولیس و استقلال تنها شانس‌های قهرمانی در لیگ هستند

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان درباره دیدار استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست‌وپنجم خاطرنشان کرد: استقلال در حال حاضر صدرنشین به حق لیگ است و این نتیجه زحمات کادرفنی باهوش آبی‌پوشان است که توانسته‌اند با تمام محدودیت‌ها و مصدومیت‌ها بازی‌ها را یکی پس از دیگری مدیریت کنند و به برتری برسند. ۶ بازی حساس برای آبی‌پوشان وجود دارد که هرکدام حکم فینال را دارد. پرسپولیس و استقلال تنها شانس‌های قهرمانی در لیگ هستند که به نظرم با این تفاسیر در ادامه لیگ هیجان و اضطراب برای هواداران به حداکثر خواهد رسید و امیدوارم با رعایت عدالت جام به تیم شایسته برسد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *