اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد برگزار شد

14:47 - 01 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۰۳۹
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد برگزار شد
اکران مردمی فیلم آپاراتچی در دو پردیس سینمایی هویزه و پارک بازار مشهد شامگاه گذشته با حضور علی طاهرفر، کارگردان و علیرضا استادی، بازیگر فیلم برگزار شد.

خبرگزاری میزان- اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد، در دو پردیس سینمایی هویزه و پارک بازار این شهر شامگاه گذشته با استقبال پرشور مردم و با حضور علی طاهرفر، کارگردان و علیرضا استادی، بازیگر فیلم برگزار شد.

علی طاهرفر، کارگردان آپاراتچی در این مراسم، بیان داشت: فیلم ساختن و فیلم دیدن امروز ما مرهون تلاش عزیزانی است که چه در دوران جنگ و چه امروز در هوا و فضای سپاه امنیت ایران عزیز را به ما هدیه کردند و  امیدوارم به زودی زود ما کنار دیوار ندبه فلسطین اشغالی اکران فیلم را داشته باشیم.

شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی در اکران مردمی فیلم
وی در ادامه گفت: در مسیر حرم با خودم می‌گفتم اگر امروز جنگی اتفاق بیفتد رسالت من به عنوان هنرمند چیست و یاد شعر معروف آقای ملکیان افتادم که می‌گفت: «دفاع از حرم یعنی قرار جنگ اگر باشد، زمین کارزار ما «تل آویو» است، تهران نه!» و من این شعر را برای خودم این چنین تغییر دادم که «دفاع از هنر یعنی قرار جنگ اگر باشد محل فیلمبرداری تل آویو است تهران نه.»

گفتنی است، همزمان با اکران‌های سینمایی آپاراچی اکران این فیلم در شهر‌های فاقد سینما نیز در جریان است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت این امر به نشانی Ekranmardomi.ir مراجعه کنند.

شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی در اکران مردمی فیلم

«آپاراتچی»، داستان جلیل، نقاش ساختمان عاشق سینماست که دلبستگی‌های عجیبش به سینما دردسر‌هایی برایش به همراه دارد.

شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی در اکران مردمی فیلم

انتهای پیام/


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
0
0
فیلمی که به همراه خانواده می توان دید و خندید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *