رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دبیرکل انصارالله یمن: برخی از کشور‌های عربی با اسرائیل همدستی کردند

17:21 - 30 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۸۰۱
دبیرکل انصارالله یمن: برخی از کشور‌های عربی با اسرائیل همدستی کردند
دبیرکل انصارالله یمن گفت: عربستان و امارات که خود را رهبر و حامی کشورهای عربی معرفی می‌کنند، هیچ حمایتی از فلسطین نکردند.

خبرگزاری میزان - محمدعلی الحوثی، دبیرکل انصارالله یمن با اشاره به این که کمک به ملت فلسطین، مسئولیت بزرگی بر دوش کشور‌های اسلامی است، گفت: بیشتر کشور‌های عربی به فلسطین کمک نکردند؛ برخی از آنان با اسرائیل همدستی کردند و برخی دیگر نیز شریک این رژیم بودند.

وی تاکید کرد: جریان تکفیری، در حال کشتار مردم مسلمان و تخریب مساجد است؛ این جریان تحت عنوان جهاد، بیش از چهار هزار عملیات انتحاری در عراق انجام داد.

دبیرکل انصارالله یمن همچنین اضافه کرد: تکفیری‌ها هیچ کمک نظامی به فلسطین نکردند؛ عربستان و امارات که خود را رهبر و حامی کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، هیچ حمایتی از فلسطین نکردند؛ این کشور‌ها فقط از نظر رسانه‌ای به دشمن خدمت کردند.

الحوثی گفت: جای تاسف است که برخی رسانه‌های عربی موضعی مشابه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در قبال واکنش ایران اتخاذ کردند؛ مایه تاسف است که برخی رسانه‌های عربی با وجود حمایت تهران از مردم فلسطین در سطوح مختلف، تلاش کردند واکنش ایران را از فلسطین جدا کنند؛ کسانی هستند که سعی کردند مسئله فلسطین را یک مسئله ایران نشان دهند که به اعراب مربوط نمی‌شود.

دبیرکل انصارالله یمن افزود: پاسخ ایران به منزله حمایت مفید و مستقیم از مردم فلسطین و مجاهدین در نوار غزه بود؛ هرگونه اقدامی علیه دشمن اسرائیل در حال حاضر به نفع فلسطین است.

وی تاکید کرد: جبهه ما در یمن ۹۸ کشتی مرتبط با دشمن اسرائیلی را هدف قرار داد.

دبیرکل انصارالله یمن: پاسخ ایران به دشمن صهیونیستی از نظر کمیت و کیفیت پرقدرت بود

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *