رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

مقانلو: برای موفقیت در المپیک باید از هر دقیقه باقیمانده استفاده کنیم/ سرعت پیشرفت تکواندو مصر کم نمی‌شود

8:45 - 23 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۵۵۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مقانلو: برای موفقیت در المپیک باید از هر دقیقه باقیمانده استفاده کنیم/ سرعت پیشرفت تکواندو مصر کم نمی‌شود
سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو مصر گفت:

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم ملی تکواندو مصر اظهار داشت: عازم تورنمنت صربستان هستیم تا شرایط بچه‌ها را بسنجیم و بعد از آن به استونی می‌رویم و در ۲ رویداد گرید یک و جام ریاست جمهوری شرکت می‌کنیم و بعد از آن به مصر برمی‌گردیم. تقویم شلوغی داریم و باید از رقابت‌های مختلف نهایت بهره را ببریم.

*نمی‌توانیم سرعت حرکت خود را کم کنیم

وی افزود: سید عیسی و احمد ناصر در بخش مردان و آیا شیهاتا در بانوان سه المپین تکواندو‌ی مصر هستند که باید بتوانیم امتیازات آن‌ها را افزایش دهیم و این کار تنها با حضور در مسابقات مختلف امکان‌پذیر است. به هر حال تکواندو مصر رو به پیشرفت است و نمی‌توانیم سرعت حرکت خود را کم کنیم.

سرمربی تکواندو مصر درباره اینکه آیا تورنمنت استونی آخرین مسابقاتی است که تیمش شرکت می‌کند، گفت: خیر، باز هم برنامه داریم. در فکر این هستیم که وقتی به مصر برگشتیم اردوی مشترکی با یک تیم خوب داشته باشیم. باید ببینیم چقدر زمان داریم، چون بعد از بازگشت دوباره مسابقات داریم و باید برای موفقیت در المپیک از هر دقیقه نهایت بهره را ببریم.

*امیدوارم در المپیک موفق باشیم چون خیلی سختی کشیدیم 

وی در واکنش به این سوال که اولویت حضور در جام ریاست جمهوری یا رقابت‌های گرید ۲ اوپن سنگال است، تصریح کرد: هنوز در این باره تصمیم نهایی را نگرفتیم و باید بررسی کنیم تا بهترین راه را پیش روی ملی‌پوشان قرار دهیم. به هر حال تکواندوکاران بعد از ماه «می» دیگر نمی‌توانند امتیازات خود را افزایش دهند و فقط باید روی المپیک تمرکز کنیم.

مقانلو در پایان خاطرنشان کرد: ۲ ماه و نیم قبل از المپیک پاریس تمرینات متمرکز می‌شود و باید تمرکز خود را معطوف به این رقابت‌های بزرگ کنیم. امیدوارم در المپیک هم موفق باشیم، چون در این مدت خیلی سختی کشیدیم و باید جواب زحمات خود را با عملکرد خوب بگیریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *