گفت‌وگو|

مقانلو: زمان بزرگترین رقیب هوگوپوشان مصری است/ امیدوارم اتفاقات خوبی برای تکواندو ایران در پاریس رقم بخورد

7:45 - 08 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۵۱۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مقانلو: زمان بزرگترین رقیب هوگوپوشان مصری است/ امیدوارم اتفاقات خوبی برای تکواندو ایران در پاریس رقم بخورد
سرمربی تیم ملی تکواندو مصر گفت: ۲ سهمیه المپیک دیگر کسب کردیم، اما زمان بزرگترین رقیب ما برای آماده سازی است.

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با میزان، درباره کسب سهمیه المپیک توسط تکواندوکاران مصر اظهار داشت: یک سهمیه که از قبل داشتیم و در رقابت‌های قاره‌ای آفریقا هم سه نماینده داشتیم که موفق به کسب ۲ سهمیه المپیک دیگر شدیم. در وزن چهار المپیک مردان و ۶۷- بانوان سهمیه کسب کردیم که کار مهم و بزرگی بود.

*باید امتیازات خود را افزایش دهیم تا بتوایم سید بگیریم

وی افزود: الان هم در کمپ عربستان هستیم که به جز ما و کشور میزبان، تونس و ازبکستان هم حضور دارند و قهرمان‌های بزرگ با هم اسپارینگ انجام می‌دهند. بعد از آن هم باید برای بازی‌های آفریقایی آماده شویم. زمان بزرگترین رقیب ماست، اما می‌توانیم با برنامه مدون از پس هر کاری بر بیاییم

سرمربی تیم ملی تکواندو مصر گفت: بازی‌های آفریقایی ۱۷ تا ۲۰ مارچ برگزار می‌شود و ما وقت چندانی نداریم و باید از این زمان نهایت استفاده را ببریم تا ان‌شالله بتوانیم به امتیازات بازیکنان اضافه کنیم. هوگوپوشان مصر به خصوص المپیکی‌ها باید امتیازات خود را افزایش دهند تا بتوانند سید بگیرند.

*تمام تمرکزم روی تیم ملی مصر است

مقانلو در ادامه تصریح کرد: تمام تمرکزم روی تیم ملی مصر است و به مسائل دیگر توجه ندارم. ما برای تک تک روز‌های خود برنامه داریم و وقتی همه چیز روی اصول پیش برود قطعاً سرمربی هم می‌تواند در آرامش برنامه‌ریزی کند و تیمش را در مسیر درست قرار دهد.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو کشورمان در پایان درباره شانس افزایش سهمیه ایرانی‌ها خاطرنشان کرد: برای آرین سلیمی و مبینا نعمت‌زاده آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم سهمیه‌های ایران به عدد چهار برسد تا در المپیک پاریس اتفاقات خوبی برای هوگوپوشان رقم بخورد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *