رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدیرمسئول خبرگزاری جماران: طراحی مکانیزمی برای اجرای مطالب مطرح شده در نشست رئیس قوه قضاییه ضروری است

12:32 - 21 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۳۳۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مدیرمسئول خبرگزاری جماران: طراحی مکانیزمی برای اجرای مطالب مطرح شده در نشست رئیس قوه قضاییه ضروری است
مدیر مسئول خبرگزاری جماران گفت: لازم است مطالب مطرح شده در جلسه هم اندیشی رئیس دستگاه قضا با مدیران مسئول رسانه‌های کشور با صلاحدید رئیس قوه قضاییه با طراحی مکانیزمی اجرایی و عملیاتی شود.

نادعلی زاده مدیرمسئول خبرگزاری جماران گفت‌وگو با میزان در رابطه با نشست رئیس قوه قضاییه با مدیران مسئول رسانه‌های کشور گفت: نفس برگزاری چنین نشست‌هایی به منظور صحبت با اقشار مختلف جامعه که به مفهوم به رسمیت شناختن گفت‌وگو است بسیار مهم و محترم بود و برگزاری نشست با اصحاب رسانه که به عنوان واسطه‌های ارتباط جمعی هستند قابل استفاده برای خود اصحاب رسانه است که فرصتی برای انتقال نکات مخاطب این نوع رسانه‌ها به مسئولین است. 

وی بیان کرد: اگر نشست‌ها خروجی مناسبی داشته باشد به اهداف خود رسیده است، اما اگر خروجی محسوسی نداشته باشد صرفاً به دورهمی‌هایی تبدیل می‌شود که از کارآیی خود خارج می‌شود و اتلاف وقت و هزینه است.

مدیرمسئول خبرگزاری جماران گفت: در جلسه هم اندیشی رئیس دستگاه قضا با مدیران مسئول رسانه‌های کشور تأکید شد که مطالب مطرح شده با صلاحدید رئیس قوه قضاییه با طراحی مکانیزمی اجرایی و عملیاتی شده و در دستورکار مسئولین قرار گیرد تا در نشست‌های بعدی نتایج این اقدامات بیان شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *