رئیس کل دادگستری استان ایلام به درخواست‌های ۶۸ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

10:20 - 21 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۳۳۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان ایلام به درخواست‌های ۶۸ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری استان ایلام به درخواست‌ها و مشکلات ۶۸ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌های آن‌ها صادر کرد.

خبرگزاری میزان - علی محمدی رئیس کل دادگستری ایلام و معاونان قضایی وی در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و استماع اظهارات آنان، به درخواست‌ها و مشکلات ۶۸ نفر از مراجعان دستگاه قضایی رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌های آنان صادر کردند.

تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها، اعطای مرخصی به زندانیان، معرفی به کمیسیون عفو و بخشودگی، تخفیف و تعلیق مجازات و سایر ارفاقات قانونی، تقاضای اعمال ماده۴۷۷ و تقاضای ارشاد و معاضدت قضایی از مهم‌ترین خواسته‌های مراجعه کنندگان از دستگاه قضایی استان ایلام بود.

علی محمدی گفت: نباید در حق قانونی مردم اجحاف شود، چون مردم، ولی نعمتان ما هستند و تا زمانی که مسئولیت داریم موظفیم به‌صورت تمام وقت در خدمت آن‌ها باشیم و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم، یکی از ویژگی‌های دستگاه قضایی رفع تبعیض و برقراری عدالت در جامعه است، همه مسئولان باید با صبر و حوصله فراوان پای درد دل مراجعه کنندگان بنشینند و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

وی مراجعه مردم به دستگاه قضایی و یا هر سازمانی برای پیگیری مسائل و مشکلات شان را نشانه اعتماد مردم به نظام دانست و اظهار کرد: ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم از نزدیک تسهیل و تسریع در روند بررسی و رسیدگی به پرونده‌ها را به دنبال دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *