رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

میراسماعیلی: شرایط جودو با تمام فدراسیون‌ها متفاوت است/ توقع معقولی از بچه‌ها در قهرمانی آسیا داریم

7:45 - 20 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۰۶۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
میراسماعیلی: شرایط جودو با تمام فدراسیون‌ها متفاوت است/ توقع معقولی از بچه‌ها در قهرمانی آسیا داریم
رئیس فدراسیون جودو گفت: شرایط جودو با تمام فدراسیون‌ها متفاوت است، اما دست از تلاش برنمی‌داریم.

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم ملی جودو پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: تقریباً روز‌های آخر اردو است و بچه‌ها ایام عید هم در اردو بودند و تمرین کردند تا آماده حضور پرقدرت در رقابت‌های قهرمانی آسیا در هنگ‌کنگ شوند. به هر حال تیم آماده است، اما نباید چشممان را روی ۴ سال دوری از میادین بین‌المللی ببندیم. شرایط جودو با تمام فدراسیون‌ها متفاوت است، اما دست از تلاش برنمی‌داریم.

*حمایت‌های مسئولین ورزش را فراموش نمی‌کنیم

وی افزود: از مسئولان ورزش خواستم به اردو بیایند و باعث بالا رفتن روحیه بچه‌ها شوند که محمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی به اردو آمد و بابت این موضوع از وی تشکر می‌کنم. همچنین از سردار میرجلیلی هم ممنون هستم که با حضور در اردو و صحبت با بچه‌ها به این تیم امیدواری داد که این کار ارزشمند از چشم ما دور نمی‌ماند و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

رئیس فدراسیون جودو درباره اینکه گویا وزیر ورزش هم می‌خواهد با ملی‌پوشان دیدار کند، گفت: هنوز یک هفته به اعزام باقی مانده و تلفنی با وزیر ورزش حرف زدم و او اعلام کرد برای دیدار با ملی‌پوشان جودو به اردو می‌آید. به هر حال حضور نفر اول ورزش می‌تواند برای ما ارزشمند باشد، اما توقع ما از بچه‌ها در رقابت‌های قهرمانی آسیا معقول است.

*امیدواریم مشکل ویزا برای حضور در قهرمانی آسیا زودتر حل شود

وی درباره رزرو هتل و عدم صدور ویزا تصریح کرد: بلیت تهیه کردیم، هتل رزرو است و لباس بچه‌ها که از یک برند خاص برای مسابقات بین‌المللی است را هم فراهم کرده‌ایم، اما ویزا هنوز نیامده که ان‌شاءالله این مشکل هم به زودی حل می‌شود. نامه‌نگاری‌هایی با کنفدراسیون آسیا انجام دادیم، چون در موعد مقرر کار‌های مربوط به ارسال لیست انجام شده و با رئیس و دبیرکل آسیا تلفنی حرف زدیم که به ما برای اخذ ویزا کمک کنند.

میراسماعیلی با اشاره به سخت شدن مسیر حضور در رقابت‌های جهانی خاطرنشان کرد: فدراسیون جهانی مسابقات را به سمت کیفی بودن می‌برد و برای رقابت‌های جهانی هم قوانین خاصی تعیین کرده که ۱۰۰ نفر برتر رنکینگ در هر وزن اجازه ثبت نام در مسابقات جهانی را دارند. ما هم باید با این قوانین پیش برویم و ان‌شاءالله اگر بچه‌ها در آسیایی طلا بگیرند، حضورشان در جهانی قطعی است، اما اگر نقره یا برنز بگیرند کارشان به اما و اگر می‌کشد، چون ما ۴ سال در مسابقات نبودیم و شرایط رنکینگ بچه‌ها متفاوت است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *