اسبقیان: انسجامی که در جودو می‌بینم ستودنی است

18:29 - 16 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۶۳۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
اسبقیان: انسجامی که در جودو می‌بینم ستودنی است
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: جودو ۴ سال تعلیق بود، اما این رشته در حال پوست اندازی است و این انسجام که امروز می‌بینیم، ستودنی است.

خبرگزاری میزان - سید محمدشروین اسبقیان در حاشیه تمرینات تیم ملی جودو پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: خیلی خوشحالم این توفیق را داشتم که در خدمت قهرمانان ارزشمند تیم ملی جودو باشم. از رییس پرافتخار فدراسیون جودو بابت زحماتش تشکر میکنم که باعث افتخار ورزش ایران بوده و الان هم در قامت رییس فدراسیون موفق عمل کرده است.

وی افزود: مسائل قهرمانی و فرهنگی دو بال پرواز در ورزش هستند که میراسماعیلی این موضوع را بنیانگذاری کرد و همه به او افتخار می‌کنیم.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی گفت: جودو ۴ سال تعلیق بود، اما این رشته در حال پوست اندازی است و این انسجام که امروز می‌بینیم، ستودنی است. اینکه قهرمان بزرگ جهان در رأس فدراسیون است یک فرصت بزرگ است که شما ملی‌پوشان باید از آن استفاده کنید.

وی ادامه داد: آرزوی موفقیت برای شما عزیزان دارم. شما سربازان عرصه فرهنگی و جنگ نرم هستید و انشاالله با این دیدگاه به مبارزه با رقیبان بپردازید و با توسل به خانم فاطمه زهرا (س) موفق شوید و دل مردم را شاد کنید.

اسبقیان تصریح کرد: توسل کردن، اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد و ما چشم به راه مبارزات خوب شما هستیم و مسیر جودو صعودی است که ان‌شاءالله با سرعت این مسیر طی می‌شود و جودوی ایران روز به روز موفق‌تر از قبل باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچگاه اساتید خود را فراموش نکنید، چون احترام به بزرگتر‌ها و اساتید برای شما برکت می‌آورد و زیبایی ورزش در این است که به بزرگتر از خود احترام بگذارید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *