رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نظر سرمربی کشتی آزاد درباره وضعیت یزدانی/ کاوه: حرف‌هایی زده می‌شود که در شأن کشتی نیست!

7:45 - 13 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۲۶۰
نظر سرمربی کشتی آزاد درباره وضعیت یزدانی/ کاوه: حرف‌هایی زده می‌شود که در شأن کشتی نیست!
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره آخرین وضعیت حسن یزدانی اظهاراتی را بیان کرد.

خبرگزاری میزان - محسن کاوه، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره آمادگی و رسیدن حسن یزدانی به تیم ملی کشتی آزاد در المپیک، اظهار داشت: متأسفانه برخی دوستان فضا را به سمتی بردند که در شأن کشتی نیست. واقعیت این است که یزدانی یک سرمایه ملی برای کشتی است، اما متأسفانه آسیب‌دیدگی داشت و مدتی از تمرینات دور بود. قرار است از اردیبهشت‌ماه وی به تشک برگردد و به اردوی تیم ملی اضافه شود. باید ببینیم شرایط حسن چطور است و بعد از آن بهترین تصمیم را برای المپیک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه ما باید چیزی که منطق می‌گوید و صلاح کشتی است را اجرا کنیم، افزود: در این میان حرف‌هایی زده می‌شود که در شأن کشتی نیست. ما باید با آرامش کار‌ها را خوب انجام انجام دهیم و به المپیک برویم. ان‌شاءالله بچه‌های کشتی بتوانند با درخشش در میدان المپیک، دل مردم ایران را شاد کنند.

کاوه درباره اینکه چه زمانی درباره وزن ۸۶ کیلوگرم تصمیم گرفته می‌شود، گفت: حسن یزدانی قبل از عید به اردو آمد، با او و تیم پزشکی همیشه در ارتباط هستیم، او باید به اردو بیاید، امیدواریم بهترین اتفاق بیفتد. ما باید با زمان پیش برویم، شرایط کامران را در این وزن ببینیم، چون در ۹۷ کیلوگرم تقریباً شرایط آذرپیرا تثبیت شده است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد همچنین با اشاره به قهرمانی ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان برای سومین سال متوالی، ابراز داشت: اوایل حضور علیرضا دبیر به‌عنوان رئیس فدراسیون، پشتوانه‌سازی خوب در کشتی برای تزریق به تیم بزرگسالان مورد توجه جدی قرار گرفت و در تیم جوانان نیز دنبال شد. سال اول در یوفا روسیه، سال دوم در صوفیه بلغارستان و پس از آن در عمان قهرمانی ایران تکرار شد، بسیاری از کشتی‌گیرانی که در تیم حضور داشتند، به تیم‌ملی بزرگسالان دعوت شدند، که این اتفاق بسیار خوبی است.

کاوه افزود: با تکرار موفقیت‌ها در تیم جوانان به اهداف تعریف شده دست یافتیم و همین موجب شد مدتی در تیم ملی جوانان ماندگار شوم. اکنون نیز غلامرضا محمدی هدایت تیم جوانان را در کنار بهنام احسان‌پور نوجوانان و حسن طهماسبی در نونهالان بر عهده دارند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه کار مربی‌گری را دوست دارد، خاطرنشان کرد: با افتخار مربی باشگاه کشتی هستم، اگر سرمربی تیم ملی نباشم هم کار با جوانان و نوجوانان آنقدر برایم لذت‌بخش است که در باشگاه به آموزش کشتی ادامه خواهم داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *