گام‌های زیربنایی تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در استانداری تهران

23:32 - 05 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۵۶۷۱
گام‌های زیربنایی تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در استانداری تهران
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، گفت: نخستین برنامه‌ریزی برای ارتقای توان کارآفرینان استان تهران و افزایش توان اقتصادی برای رشد اقتصادی در قالب بازارچه‌های نوروزی در ۵ هدف مهم کار خود را از همان لحظات ابتدایی روز یکم فروردین آغاز کرد.

خبرگزاری میزان – به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، سیدعباس جوهری، معاون استاندار تهران با اشاره به اهمیت پیگیری مسائل استان در ستاد سفر، گفت: با توجه به نیاز‌ها و دغدغه‌های رفع آن از ۲۰ روز مانده به پایان سال ۱۴۰۲ ستاد سفر کار خود را به ریاست استاندار تهران با فعال کردن ۱۴ کمیته، چون امنیتی، کاهش تصادفات و ترافیک، تنظیم بازار، امداد و نجات، قضایی، برنامه‌ریزی و آمار و ... کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: اقدامات لازم با توجه به نیاز‌های از پیش مشخص شده در ماه‌ها و سنوات گذشته برنامه‌ریزی و کار خود را نهایی و اجرایی کرد که در نتیجه آن شاهد اتفاقات موثر و خوبی در همه حوزه‌های ۱۴ کمیته هستیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها در سطح استان با توجه به شعار سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳، بیان کرد: در سال گذشته همه امور با توجه به شعار سال برنامه ریزی و گام‌های موفقی در حوزه رشد تولید برداشته شد و فعالیت استان تهران رونق دوباره را به خود تجربه کرد. از همان لحظات ابتدایی آغاز سال ۱۴۰۳ نیز با توجه به تعیین شعار سال از سوی رهبر عزیز انقلاب امام خامنه‌ای (حفظه الله)، به دستور استاندار تهران سیاست‌های مشخص شده در راستای احقاق آن مشخص و نخستین قدم‌ها براساس امور حمایتی زیربنایی و افزایش مشارکت مردم در نقش حامیان اصلی اقتصاد مشخص شد.

جوهری در ادامه با اشاره به تقویت بازارچه‌های نوروزی در استان تهران و تقویت آن براساس ۵ هدف مشخص شده، بیان کرد: نخستین برنامه‌ریزی برای ارتقای توان کارآفرینان استان تهران و افزایش توان اقتصادی برای رشد اقتصادی در قالب بازارچه‌های نوروزی در ۵ هدف مهمی، چون رونق تولید، شناسایی صنایع دستی، افزایش مشارکت کارآفرینان به عنوان بازوان مهم اقتصادی در استان برای ارتقای ظرفیت‌های اقتصادی تهران، شناسایی ظرفیت هنرمندان و تبدیل توان بالقوه به بالفعل برای هم رشد مشارکت و ترغیب مردم از هر قشری در این مشارکت، کمک به افزایش توان تولید محصولات در حوزه عشایر و اهمیت شناساندن آن در بازار‌های داخلی دیگر استان‌ها و معرفی به بازار‌های خارجی با نام ایران اسلامی و ریشه‌کنی مسائل اقتصادی و توان‌افزایی در استان برای رفع مشکلات تولید و رشد صادرات خارجی تهران مشخص و کار خود را از همان لحظات ابتدایی روز یکم فروردین ماه آغاز کرد.

معاون استاندار تهران، تصریح کرد: بازدید‌های مکرر بر رفع مشکلات و تقویت حوزه‌های اقتصادی برای توان‌افزایی و شناسایی مسائل مانع برای رفع آن توسط کمیته‌های مختلف و بررسی‌های ابتدایی در استان تهران انجام شده و بزودی مراحل برنامه‌ریزی مدون خود را در قالب تعیین سیاست‌های مبرهن مشخص می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *