گفت‌وگو|

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان: وصول معوقات حق آلایندگی رویایی بود که به کمک قوه قضاییه محقق شد

14:36 - 04 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۶۰۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان: وصول معوقات حق آلایندگی رویایی بود که به کمک قوه قضاییه محقق شد
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: وصول معوقات حق آلایندگی در استان خوزستان که به کمک دادگستری استان به انجام رسید پیش از این مانند یک رویا برای مردم منطقه بود.

علیرضا ورناصری در گفت‌وگو با میزان در واکنش به  وصول ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی استان خوزستان ضمن تشکر از قوه قضاییه و دادگستری استان خوزستان بیان داشت: وصول معوقات حق آلایندگی این استان یکی از مطالبات بالغ بر ۱۰ ساله مردم این خطه از شرکت‌ها چهارگانه نفتی بود که با مطالبه از دولت و همکاری دادگستری استان اقساط آن به مجموع ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان وصول شد.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس گفت: خوشبختانه در مناطق کم برخوردار دستاوردهای خیلی خوبی داشتیم به گونه‌ای که امروز چهره نزدیک به ۱۲۰۰ روستا و شهرهای این خطه به دلیل این موضوع تغییر کرده و بسیاری از مشکلاتی که با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها وجود داشت حل شده است.

وی اظهار کرد: وصول معوقات حق آلایندگی در استان خوزستان که پیش از این به عنوان یک رویا برای مردم منطقه بود به کمک دادگستری استان خوزستان و با اهتمام رئیس کل دادگستری به انجام رسید و همین دلیل به نمایندگی از مردم از مجموعه قوه قضاییه تشکر می‌کنم.

وی افزود: وصول معوقات حق آلایندگی در استان خوزستان از اقدامات اساسی بود که در دولت‌های گذشته پیگیری می‌شد هرچند هنوز تا وصول طلب نهایی فاصله زیادی وجود دارد اما امیدواریم در مجلس دوازدهم نیز وصول این حق تا ریال آخر به جد پیگیری شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *