رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۵۵ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آذربایجان غربی آزاد شدند

10:20 - 28 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۵۰۳۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۵۵ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آذربایجان غربی آزاد شدند
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: آخرین جلسه ستاد دیه استان با حضور اعضای هیئت امنا تشکیل و ۵۵ فقره پرونده بررسی و تصمیمات لازم در جهت مساعدت برای آزادی این محکومان مالی نیازمند و جرایم غیر عمد اتخاذ شد.

خبرگزاری میزان- آخرین جلسه ستاد دیه استان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در محل زندان مرکزی ارومیه تشکیل شد.

 ناصر عتباتی گفت: امروز آخرین جلسه ستاد دیه استان با حضور اعضای هیئت امنا تشکیل و ۵۵ فقره پرونده بررسی و تصمیمات لازم در جهت مساعدت برای آزادی این محکومان مالی نیازمند و جرایم غیر عمد اتخاذ شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به کمک‌های بی‌نظیر و ارزشمند مردم در سال جاری به ستاد دیه گفت: در سال جاری شاهد کمک‌های ارزشمند مردم استان به ستاد دیه بودیم که از محل این کمک‌ها، نزدیک به ۹۰۰ محکوم مالی و جرایم غیرعمد زندان‌های استان آزاد شدند که بخشی از این آزادی‌ها با مراجعه مستقیم خیرین به زندان‌ها و شناسایی زندانیان نیازمند صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هنوز تعدادی از محکومین مالی و جرایم غیرعمد در زندان‌های استان به‌سر می‌برند گفت: این محکومان چشم به راه کمک‌های مردم هستند؛ امید است در سال ۱۴۰۳ با کمک مردم و مشارکت در جشن‌های گلریزان در ماه مبارک رمضان و ایام سال عید نوروز زمینه آزادی این محکومین نیز فراهم و به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *