رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

داداش‌زاده: پرسپولیس خوب گل می‌زند، اما بد گل می‌خورد/ بیرانوند مانند گذشته قابل اطمینان نیست

1:06 - 21 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۷۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
داداش‌زاده: پرسپولیس خوب گل می‌زند، اما بد گل می‌خورد/ بیرانوند مانند گذشته قابل اطمینان نیست
پیشکسوت فوتبال گفت: پیروزی در دربی، سند قهرمانی پرسپولیس را در لیگ برتر امضا می‌کند.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: برای تیم فولاد احترام قائلیم، اما در دیدارهای اخیر آنچان تیم زهرداری نشان نداد و حتی آن تیم باانگیزه‌ای نبود که بتواند جلوی پرسپولیس، کار مهمی انجام دهد. ۲ گلی که فولاد زد، روی دو اشتباه فردی بیرانوند و مدافعان بود. در بازی‌های اخیر پرسپولیس راحت گل می‌خورد و مدافعان و دروازه‌بان آنچنان مطمئن عمل نمی‌کنند. 

وی در مورد عملکرد ضعیف بیرانوند در نیم فصل دوم اضافه کرد: بیرانوند در دیدار با آلومینیوم و فولاد بیشترین اشتباه را داشت و جای تعجب است که بعد از جام ملت‌ها او دروازه‌بان دیگری شده است. بیرانوندی که عصای دست تیم بود، دیگر هیچ اطمینانی به او وجود ندارد و ششدانگ نیست. اگر قرار است بیرانوند راحت گل بخورد و در دربی پرسپولیس ببازد، بهتر است امیررضا رفیعی، دروازه‌بان دوم و جوان در دروازه، جای بیرانوند قرار بگیرد.

*خط دفاع پرسپولیس آسیب‌پذیر و متزلزل است

هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشخص نیست چرا بیرانوند به این وضعیت افتاده است؟ مشخص نیست که تمرین‌دهنده خوبی ندارد یا خوب تمرین نمی‌کند و این موارد جای سوال دارد. قبل آغاز این فصل، با فسخ فراردادش با باشگاه پرسپولیس، طرفداران را اذیت کرد و باید در دربی ثابت کند که هنوز نفر اول پرسپولیس و تیم ملی است. 

کارشناس فوتبال درباره قدرت خط حمله پرسپولیس در نیم فصل دوم یادآور شد: خط حمله و جلوی پرسپولیس خوب گل می‌زند، اما بد گل می‌خورد. چون خط دفاع آسیب‌پذیر و متزلزل است، اما در فاز تهاجمی و خط حمله بسیار قوی کار می‌کند. حتی در خط هافبک و حمله تمام تعویض‌ها طلایی هستند و هر بازیکنی که وارد بازی می‌شود، تعیین کننده است.

*سند قهرمانی در دربی زده می‌شود

پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد مدافعان پرسپولیس در بازی‌های اخیر گفت: کنعانی‌زادگان، علی نعمتی و فرشاد فرجی، شاید در دربی‌ها شگفتی‌ساز بودند، اما در بعضی از بازی‌ها باعث شکست پرسپولیس شدند؛ مدافعانی که در حد و اندازه‌های این تیم بزرگ نیستند. باید مدافعانی که در دربی به میدان می‌روند، اشتباه نکنند و نگذارند تیم به راحتی گل دریافت کند. 

داداش‌زاده در پایان درباره دیدار دربی صدم‌وسوم در روز چهارشنبه ۲۳ اسفند خاطرنشان کرد: هم اکنون پرسپولیس از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد، اما باشگاه هم باید بازیکنان را از لحاظ مالی تأمین کند تا همچنان آرامش در تیم حکم‌فرما باشد. چون پیروزی در دربی، سند قهرمانی است و باید بازیکنان بدون دغدغه بازی‌ها را ادامه بدهند.

انتهای پیام/


برچسب ها: پرسپولیس دربی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *