رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

قمی: جودوکاران ایران باید میدان ببینند/ مبنای کار تیم ملی بر عدالت است

9:05 - 09 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۷۵۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
قمی: جودوکاران ایران باید میدان ببینند/ مبنای کار تیم ملی بر عدالت است
سرمربی تیم ملی جودو گفت: جودوکاران ایرانی پس از سال‌ها دوری از تاتامی بین المللی تشنه موفقیت هستند و تنها نیاز به میدان دیدن دارند تا موفق شوند.

حسین قمی در گفت‌وگو با میزان، درباره اردو‌های تیم ملی جودو اظهار داشت: داخل اردو هستیم و به احترام لیگ یک وقفه کوچیک بین اردو گذاشتیم تا بچه‌ها بازی کنند و مجدد به تمرینات بیایند. جودوکاران ایرانی پس از سال‌ها دوری از تاتامی بین المللی تشنه موفقیت هستند و تنها نیاز به میدان دیدن دارند تا موفق شوند.

وی افزود: ملی پوشان برای مسابقات آسیایی که اواخر فروردین برگزار می‌شود، آماده خواهند شد تا بتوانیم با ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها به این رویداد اعزام شویم. این رقابت‌ها همیشه سطح بالا بوده، چون جودوکاران قلدر و بزرگی در قاره کهن حضور دارند.

سرمربی تیم ملی جودو ادامه داد: بهتر است قبل از این رقابت‌ها حداقل یک تورنمنت بین‌المللی را تجربه کنیم تا جودوکاران ما بتوانند به خودباوری لازم برسند.

قمی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شود، گفت: این رقابت‌ها اواخر اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود و باید دید تیم اعزام می‌شود یا خیر. ما تمرینات ملی‌پوشان را زیر نظر داریم و باید دید تا آن زمان چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سرمربی تیم ملی جودو با اشاره به اینکه قطعاً انتخابی برگزار خواهد شد تصریح کرد: انتخابی‌های درون اردویی برگزار می‌شود تا ترکیب اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا را مشخص کنیم و تمام تلاش ما این است که در حق هیچ جودوکاری اجحاف نشود. کار تیم ملی بر مبنای عدالت است و برای ساختن تیم قدرتمند باید همیشه حق به حقدار برسد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *