میراسماعیلی: میزبانی قهرمانی آسیا قدرت جودو ایران را نشان می‌دهد/ احتمال کسب یک سهمیه وایلدکارت در المپیک + فیلم

11:13 - 03 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۱۱۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
میراسماعیلی: میزبانی قهرمانی آسیا قدرت جودو ایران را نشان می‌دهد/ احتمال کسب یک سهمیه وایلدکارت در المپیک + فیلم
رئیس فدراسیون جودو گفت: میزبانی از مسابقات قهرمانی آسیا، استحکام و قدرت جودوی ایران را نشان می‌دهد.

خبرگزاری میزان - آرش میراسماعیلی در حاشیه ضیافت سده المپیک در مورد میزبانی قهرمانی آسیا و آخرین وضعیت جودوی ایران، اظهار داشت: از برگزار کنندگان این مراسم تشکر می‌کنیم. به هرحال کسانی که در المپیک حضور داشتند باعث افتخار هستند و این جشن برای تقدیر از آن‌ها است.

وی در مورد وضعیت جودو گفت: روز گذشته کادرفنی تیم ملی بزرگسالان را برای آسیایی و جهانی انتخاب کردیم و بچه‌ها از روز شنبه اردوهایشان آغاز می‌شود. ۴ سال از میادین دور بودیم و به نوعی امتیازات المپیک را از دست دادیم. قولی که رئیس فدراسیون جهانی به ما داده مبنی بر این است که یک وایلد کارت به ما تعلق بگیرد. نامه نگاری آن با IOC در اردیبهشت ماه انجام می‌شود، اما ما هم سعی کردیم در چند مسابقه گرند پری و گرند اسلم که باقی مانده و قهرمانی آسیایی و جهانی را شرکت کنیم.

رئیس فدراسیون جودو گفت: از کادرفنی خواستیم برنامه خود را ارائه بدهند تا از این رقابت‌ها جا نمانیم. شاید توانستیم امتیازاتی را برای بچه‌ها جمع کنیم، اما گر هم نشد قول رئیس فدراسیون جهانی است و امیدوارم از وایلد کارت استفاده کنیم. تلاش می‌کنیم حتما در المپیک حضور داشته باشیم، چون حضور ما به نوعی قدرت ما در ۴ سالی که تعلیق بودیم را می‌رساند.

میراسماعیلی در مورد میزبانی در مسابقات کاتا باشگاه‌های آسیا عنوان کرد: با رایزنی‌هایی که انجام دادیم در طول تاریخ جودوی ایران برای اولین بار میزبان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در رده جوانان و بزرگسالان و قهرمانی کاتا آسیا شدیم و این رقابت‌ها اواخر خرداد ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود. میهمانان ویژه‌ای هم داریم و مسئولین جهانی و آسیایی به ایران می‌آیند. این میزبانی می‌تواند یک استحکام، یک قدرت و آشتی بسیار خوبی با جودوی دنیا برای ما داشته باشد و تاثیرات خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: سه ماه قبل در قهرمانی جهان ۲ طلا و یک برنز به دست آوردیم و در بخش تیمی دوم جهان شدیم و ان‌شاء‌الله برنامه جودو به خوبی پیش برود و کار‌هایی که داریم را انجام دهیم. همچنین منتظر این هستیم که رئیس فدراسیون جهانی مربی خارجی به ما معرفی کند، چون هزینه با آن‌هاست.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *