گزارش خبرنگار اعزامی میزان از قطر

بیرانوند: حیف است یکی از دو تیم ایران و ژاپن حذف شود/ بازیکنان بزرگی داریم، باید ذهنمان را آماده کنیم

12:54 - 13 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۷۸۶۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بیرانوند: حیف است یکی از دو تیم ایران و ژاپن حذف شود/ بازیکنان بزرگی داریم، باید ذهنمان را آماده کنیم
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما بازیکنان بزرگی داریم که ذهن قوی‌ای داریم و می‌توانیم با آمادگی در بازی فردا حاضر شویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی میزان به قطر، علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ژاپن اظهار داشت: خیلی خوشحالم که خیلی از رسانه‌های کشور‌های مختلف اینجا هستند که نشان دهنده بزرگی بازی فرداست. همانطور که آقای قلعه‌نویی گفتند، بازی می‌توانست در فینال باشد و حیف است که یکی از این دو تیم حذف شود.

وی ادامه داد: ژاپن نشان داده که پیشرفت کرده و بازیکنان بزرگی دارد که در تمام تیم‌های مطرح دنیا بازی می‌کنند. ما برای موفقیت به اینجا آمدیم و می‌خواهیم اتفاق مهمی برای مردممان رقم بزنیم. این برای دومین بار است که به ژاپن در مرحله حذفی می‌خوریم. در بازی قبلی باختیم و فردا بازی سختی مقابل آن‌ها داریم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما زمان کمی برای ریکاوری داشتیم و به آن ۷۲ ساعت قانونی نرسیدیم، اما با کادر فنی و پزشکی خوبی که داریم به خوبی ریکاوری کردیم و آماده بازی فردا هستیم. فردا دعای ۸۰، ۹۰ میلیون ایرانی پشت ماست و فردا می‌خواهیم کاری کنیم که دل مردم شاد شود.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا مانند بازی قبلی قول درخشش در ضربات پنالتی می‌دهد، گفت: گذشته‌ها گذشته است. ما فردا بازی مهمی داریم و این ریکاوری که باید انجام دهیم به بازیکنان ایران برمی‌گردد. ما باید ذهنمان را آماده کنیم. ما بازیکنان بزرگی داریم که ذهن قوی‌ای داریم و می‌توانیم با آمادگی در بازی فردا حاضر شویم.

وی در ادامه تصریح کرد: سخت است خصوصاً این که بازی قبلی ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم و شما این موضوع را در بدن بازیکنان دیدید. این موضوع سخت است، اما ذهن ما می‌تواند کمک کند. من امروز زمانی که بازیکنان را دیدم، آماده بازی فردا بودند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *