رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تکرار تاریخ برای مهاجم بوشهری بعد از ۱۳۳ روز/ امارات تیم محبوب طارمی! + فیلم

11:53 - 04 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۴۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تکرار تاریخ برای مهاجم بوشهری بعد از ۱۳۳ روز/ امارات تیم محبوب طارمی! + فیلم
مهاجم بوشهری تیم ملی فوتبال ایران بیشتر از هر بازیکن ایرانی دیگر دروازه امارات را باز کرده است.

خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ شب گذشته (سه‌شنبه) در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در گروه C در ورزشگاه اجوکیشن سیتی قطر به مصاف امارات رفت که این دیدار در نهایت با درخشش مهدی طارمی با برتری ۲ بر یک شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

تیم ملی کشورمان با این پیروزی ۹ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه سوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد تا چهارشنبه ۱۱ بهمن و از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف سوریه برود. 

این نتیجه در حالی رقم خورد که مهدی طارمی موفق شد در این مسابقه ۲ بار دروازه خالد عیسی را باز کند تا تعداد گل‌های زده خود به این تیم حاشیه خلیج فارس را به عدد ۴ برساند. طارمی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز ۲ مرتبه موفق به گشودن دروازه امارات شده بود تا بیشتر از هر بازیکن ایرانی دیگری موفق به بازکردن دروازه این تیم شده باشد. البته طارمی به قرقیزستان نیز ۴ گل زده است.

 

پیش از این رکورد گلزنی به امارات در اختیار کریم باقری با ۳ گل زده بود که حالا این رکورد در اختیار طارمی با ۴ گل زده است.

از سوی دیگر طارمی آخرین بار ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل آنگولا در ورزشگاه آزادی توانسته بود ۲ گل به ثمر رساند که پس از ۱۳۳ روز دوباره با پیراهن ایران توانست دبل کند.

 

مهاجم بوشهری تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۹ نیز سه بار برای تیم ملی کشورمان موفق به گلزنی شده بود که حالا با احتساب این ۲ گل با ۵ گل زده در جام ملت‌های آسیا در کنار علی کریمی و علی جباری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *