بازیکنان تیم ملی بعد از پیروزی مقابل امارات چه گفتند؟

22:16 - 03 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۲۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان تیم ملی بعد از پیروزی مقابل امارات چه گفتند؟
بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل امارات به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در گروه C در ورزشگاه اجوکیشن سیتی قطر به مصاف امارات رفت که این دیدار در نهایت با درخشش مهدی طارمی با برتری ۲ بر یک شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

تیم ملی کشورمان با این پیروزی ۹ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه سوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. شاگردان قلعه‌نویی در این مرحله به مصاف سوریه خواهند رفت. 

اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از این پیروزی به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

رحمان رضایی: فرقی نمی‌کند حریف بعدی چه تیمی باشد

*حریف بعدی ایران هر تیمی باشد ما باید با اقتدار ظاهر شویم. تمرکز بالا داشته باشیم. اهداف ما به گونه‌ای است که با هر تیمی بازی می‌کنیم، آن بازی حکم فینال دارد و باید ببریم و ان‌شاءالله پله به پله به فینال برسیم.

*مربی تیم ملی ایران در خصوص اینکه کنعانی زادگان برای بازی بعدی محروم و سید مجید حسینی مصدوم است، گفت: برای جانشین آن‌ها فکری کردیم. شرایط حسینی البته روبه بهبودی است. بعد از بازی نیز با هم صحبت کردیم و به این موضوع فکر کردیم.

*رحمان رضایی نیز در خصوص مصدومیت صادق محرمی اظهار داشت: پزشکان به ما گفتند که باید آزمایش بگیریم و امیدوارم اتفاق خاصی برای او رخ نداده باشد.

*وی در واکنش به انتقاد خبرنگار که بزرگترین مشکل تیم ملی ایران خط دفاعی است، گفت: من اصلا نظر شما را قبول ندارم. شما تیمی مثل امارات را ببینید که مقابل ایران چند موقعیت ایجاد کرد. اگر یک تیمی ۵ موقعیت ایجاد کند، حق با شماست. ما ۱۰۵ دقیقه با امارات بازی کردیم و آن‌ها ۵ توپ را به دروازه ما نزدیک نکردند.

امید ابراهیمی: امیدوارم دیدار با هنگ‌کنگ آخرین لغزش ایران بوده باشد 

*توانستیم در هر سه بازی پیروز شویم و ان‌شاءالله این برد‌ها ادامه داشته باشد تا به هدف‌مان برسیم. برای من همیشه باعث افتخار بوده است که در خدمت تیم ملی باشم و به آن کمک کنم.

*در طول تورنمنت همه تیم‌ها اُفت و خیز دارند. دیدیم تیم‌های بزرگی، چون ژاپن و کره جنوبی هم لغزش داشتند و مهم این است که یک تیم در روز بد خودش هم پیروز شود. 

*مقابل هنگ‌کنگ کیفیت لازم را نداشتیم، اما پیروز شدیم. امیدوارم آن مسابقه آخرین لغزش ما بوده باشد و این اتفاق تا روز پایانی جام ملت‌ها تکرار نشود.

سردار آزمون: بیرانوند بهترین است

*علیرضا بیرانوند با این کلین شیت، می‌توانست بهترین دروازه‌بان تاریخ شود. او اکنون بیشترین کلین شیت را در تاریخ حضور ایران درجام ملت‌های آسیا داشته و این به خاطر داشتن رفقایی خوب مثل شجاع خلیل زاده است. (باخنده)

مهدی طارمی: غیرت‌مان به جوش آمد و حرف اماراتی را به خودشان برگرداندیم

*کاری که محبی انجام داد را تأیید نمی‌کنیم. کارش خیلی خوب نبود که برود و جلوی هواداران حریف خوشحالی کند. 

*خوشحالی ما پس از گل دوم جلوی دوربین بود. ما فرزند این آب و خاک هستیم و وقتی کشورمان را کوچک و به ما بی‌احترامی کردند، حرف‌شان را به خودشان برگرداندیم.

*انگیزه آنچنانی که نمی‌داد، اما آن غیرت ایرانی به جوش می‌آید که علیه‌مان بی‌احترامی کنند. ما کاری به کسی نداشتیم. کار محبی هم درست نبود، اما در کل انگیزه زیادی داشتیم که به عنوان سرگروه صعود کنیم و از فردا تمرکز روی بازی بعدی خواهیم کرد.

شجاع خلیل‌زاده: کُری‌خوانی اماراتی‌ها درست نبود

*فوتبال پیشرفت کرده است و مثل گذشته نیست. ژاپن، کره جنوبی، قطر و ... خوب شده‌اند و امیدوارم جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

*وی در مورد تقابل احتمالی تیم ملی با عمان یا سوریه تصریح کرد: همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارند و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید برایش مهم باشد با چه تیمی بازی کند. مهم این است که مرحله به مرحله پیش برویم.

*مدافع تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: به طور کامل برطرف نشده است، ولی خوب هستم.

*خلیل‌زاده در واکنش به کُری‌خوانی اماراتی‌ها یادآور شد: تصویرشان را در صفحات مجازی دیده بودیم. این نوع کر‌ی‌خوانی‌ها درست نیست. خدا را شکر بردیم و مردم خوشحال شدند. باید به علیرضا بیرانوند تبریک بگویم که بیشترین کلین‌شیت در بین گلر‌ها را دارد و برد امروز را مدیون او هستیم. همینطور سردار آزمون که دومین گلزن برتر تیم ملی است. ان‌شاء‌الله مهدی طارمی نیز این موفقیت را طی کند.

سامان قدوس: بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیاست و خوشحالیم که او را داریم

*برد خوبی بود، با اینکه در برخی لحظات مسابقه برای ما سخت شد. با این حال به نظرم خیلی خوب بازی کردیم، در صدر جدول قرار گرفتیم و بازی با استایلی به نمایش گذاشتیم. ۳ بازی، ۳ برد و ۹ امتیاز خیلی خوب است.

*ما بازی به بازی پیش می‌رویم و فکر کنم با سوریه بازی داریم که جدال سختی است. درباره این بازی آنالیز خواهیم کرد و با تمرکز بالا وارد این دیدار خواهیم شد.

*وی در خصوص عملکرد علیرضا بیرانوند نیز گفت: به نظرم او بهترین دروازه‌بان آسیاست. از اینکه او را ما نجات داد، سورپرایز نشدم. خیلی خوشحالم که او را در تیم ملی داریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *