نماینده مجلس: از حامیان گروهک تروریستی منافقین باید حسابرسی شود

12:51 - 15 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۴۷۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: از حامیان گروهک تروریستی منافقین باید حسابرسی شود
یک نماینده مجلس با بیان اینکه مدعیان انسان‌دوستی یک بار هم جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین را محکوم نکردند گفت: از حامیان این گروهک تروریستی نیز باید حسابرسی شود.

حسین حق‌وردی در گفت‌وگو با میزان، ضمن قدردانی از اقدام قوه قضاییه برای برگزاری دادگاه محاکمه اعضای منافقین بیان کرد: این جنایتکاران هزاران نفر از مردم و مسئولان کشورمان را به شهادت رساندند و اینک آزادانه زندگی می‌کنند، این گروهک تروریستی اگر فرصتی پیدا کنند به جنایت‌های خود را ادامه می‌دهند و از ارتکاب هیچ جرم و گناهی ترس ندارند.

نماینده مردم شهریار در مجلس افزود: ما با استفاده از ابزارهای مختلفی که در اختیار داریم باید با گروهک تروریستی منافقین مقابله کنیم و آنها را نسبت به اعمال و جنایت خود پاسخگو کنیم.

وی با اشاره به معیارهای دوگانه کشورهای اروپایی و آمریکایی در دفاع از حقوق بشر اظهار کرد: مدعیان انسان‌دوستی یک بار هم جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین را محکوم نکردند، زمانی منافقین در زمره گروهک ترویستی قرار گرفتند اما بعضی کشورها که منافع آنها به خطر افتاده بود با تلاش این گروهک را از لیست تروریستی خارج کردند.

حق‌وردی با بیان اینکه جنایت‌ گروهک تروریستی منافقین در کشورمان با حمایت کشورهای اروپایی و امریکایی مدعی حقوق بشر انجام شده است گفت: از حامیان این گروهک نیز باید حسابرسی شود و این کشورها باید پاسخگوی حمایت خود باشند.

انتهای پیام/

 

 

 


برچسب ها: فرقه جنایتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *