رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

برگزاری دادگاه منافقین روایتگری و تبیین جنایات این گروهک تروریستی است

8:08 - 27 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۹۲۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
برگزاری دادگاه منافقین روایتگری و تبیین جنایات این گروهک تروریستی است
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: ما باید بتوانیم روند جنایات منافقین را به عنوان روایتگر اول برای مردم تبیین کنیم و در همین راستا برگزاری دادگاه‌ محاکمه منافقین تبیین این جنایات است.

علیرضا عباسی در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری دادگاه محاکمه اعضای منافقین بیان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم دنیا به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شد اما امام راحل از سال ۱۳۴۲ یک روش نو «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» را پایه‌گذاری کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ادامه داد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند این انقلاب را به هر نحوی سرنگون کنند. یکی از این گروه‌ها منافقین بودند و از همان ابتدا جنگ‌های داخلی و ترورهای ناجوانمردانه رقم زدند تا مسیر انقلاب منحرف شود.

وی افزود: مردم مظلوم، شهدای محراب، اساتید، شخصیت‌های برجسته و بازوان فکری و اجرایی انقلاب به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند. گروهک منافقین تلاش کردند مردم را از همراهی با انقلاب مایوس کنند، حتی در اقدامی به جبهه رژیم بعث عراق پیوستند که با ادعای ملی‌گرایی و حمایت از هموطنان کاملا در تضاد بود.

عباسی با اشاره به اینکه جنایت‌های این گروهک تروریستی تا به امروز همچنان در شکل‌های مختلف ادامه دارد گفت: سبک‌های جدید نفاق در جامعه می‌تواند به وجود آید و اگر ما در این مرحله غفلت کنیم و جنایت‌های این گروهک ترویستی برای مردم تبیین نشود در آینده از ما بازخواست خواهد شد. باید به مردم اعلام کنیم تا در برابر این جنایت‌ها آگاه و واکسینه شوند.

این نماینده مجلس فتنه «زن زندگی آزادی» در سال گذشته را فرم جدید نفاق منافقین دانست و گفت: ما باید بتوانیم این روند را برای مردم تبیین کنیم. برگزاری دادگاه‌ محاکمه منافقین تبیین این جنایات است، باید به عنوان روایتگر اول باشیم و ذهن مردم را خودمان شکل بدهیم.

وی تاکید کرد: برگزاری دادگاه منافقین اقدام بسیار خوبی برای روشنگری نسل آینده است که فاصله سنی زیادی با سال‌های اول انقلاب و جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین دارند.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *