برگزاری ۶ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی کارکنان دولت

13:14 - 12 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۵۵۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
برگزاری ۶ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی کارکنان دولت
مجتمع قضایی کارکنان دولت روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه میزبان و برگزار کننده ۶ دادگاه به صورت برخط و علنی خواهد بود

خبرگزاری میزان - روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه مجتمع قضایی کارکنان دولت میزبان و برگزار کننده ۶ دادگاه به صورت برخط و علنی خواهد بود.

اولین دادگاه ساعت ۸:۳۰ در مجتمع قضایی کارکنان دولت درشعبه ۵۳ باموضوع اعتراض به تشخیص ملی شدن اراضی تبصره یک ماده ۹ برگزار می‌شود و قاضی آریان ریاست این شعبه را برعهده خواهد داشت.

ساعت ۹ قاضی کوهزاد درپرونده‌ای با موضوع اعتراض به تشخیص ملی شدن اراضی تبصره یک ماده ۹ درشعبه ۵۲ به صورت بر خط به دعوی رسیدگی کرده و پرونده ساعت ۱۰ نیز با موضوع اعتراض به رای کمیسیون ماده ۵۶ منابع طبیعی که به صورت برخط برای علاقمندان قابل مشاهده است، برعهده وی خواهد بود.


درشعبه ۶۰ با ریاست قاضی شاکرم دو پرونده به ترتیب با موضوع الزام به ایفای تعهد و تجویز انتقال منافع به غیر درساعات ۱۰:۳۰ و ۱۱ برگزار و هر دو دادگاه، مانند سایر دادگاه‌های فوق علنی و برخط خواهد بود.

آخرین دادگاه نیز در ساعت ۱۱:۳۰ درشعبه ۵۳ و با موضوع ابطال سند رسمی بطلان معامله برگزار می‌شود. 

علاقمندان به موضوعات قضایی و دانشجویان و فعالان عرصه حقوقی، می‌توانند از طریق لینک http://www.skyroom.online/ch/mahtateh/tehran.9 این دادگاه‌ها را دنبال کنند.

شایان ذکر است دادگستری کل استان تهران در برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در سطح کشور پیشرو بوده و در تمامی روز‌های هفته نسبت به برگزاری این دادگاه‌ها با موضوعات مختلف اقدام می‌کنند.

همچنین اطلاع رسانی از زمان و موضوعات برگزاری دادگاه‌ها از طریق آدرس  https://dadgostari-th.eadl.ir  و صفحات مجازی سامانه اطلاع رسانی فراگیر دستگاه «سافد» انجام می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *