رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به درخواست قضایی شهروندان بخش بوشکان رسیدگی کرد

10:59 - 10 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۱۲۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر به درخواست قضایی شهروندان بخش بوشکان رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان با حضور در بین مردم بخش بوشکان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.  

خبرگزاری میزان- مهدی مهر انگیر در نشست و دیدار با مردم بخش بوشکان به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات و درخواست‌های آن‌ها اشاره کرد و گفت: این بار در راستای ادامه دیدار‌های مردمی حوزه‌هایی قضایی در بخش بوشکان شهرستان دشتستان حضور پیدا کردیم تا از نزدیک در کنار ان‌ها قرار بگیریم و خواسته‌های آن‌ها را بشنویم. 

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: در این دیدار علاوه بر رسیدگی به درخواست‌های قضایی و رسیدگی به آن‌ها و صدور دستورات لازم قانونی به خواسته‌ها و مطالبات مردم نیز توجه شد.

وی با اشاره به نشست با اعضای شورای این شهر به مطالبات مردم اشاره کرد و گفت: نکته حائز اهمیتی که پس از حضور در این بخش خیلی بیشتر از گذشته ملموس است وضعیت امنیت این بخش است که پس از تشکیل دادگاه بخش بوشکان خیلی بهتر شده است.

مهرانگیز تاکید کرد: از جمله موضوعاتی که مورد تقاضای مردم و مسئولین این بخش، اعتبارات مصوبی بود که تاکنون تخصیص نیافته است. عبور راه آهن از این منطقه، مشکل دکل برق، کمبود ماشین آتش نشانی و همچنین مشکل مدرسه‌ای که ۱۲ سال قبل حکم تخریب آن گرفته شده، بود که انشالله همه این موارد را از مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: بوشهر دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *