رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری بوشهر از شیرخوارگاه شهید ناجی بازدید کرد

10:19 - 08 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۸۲۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس کل دادگستری بوشهر از شیرخوارگاه شهید ناجی بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه سرپرست بهزیستی از شیرخوارگاه شهید ناجی بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت و نحوه رسیدگی به کودکان بی‌سرپرست قرار گرفت.

خبرگزاری میزان- مهدی مهرانگیز در بازدید از شیرخوارگاه شهید ناجی، به اهمیت حمایت و رسیدگی به کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی پیش روی آن‌ها اشاره کرد و گفت: این کودکان به دلایل مختلفی در این مکان قرار گرفتند و نیاز به حمایت ویژه دارند که باید مسئولین به این موضوع نگاه ویژه داشته باشند و صدد رفع نیاز‌ها و کمک‌های این مرکز باشند.

وی ضمن تشکر از زحمات ارزشمند همه کسانی که در این راستا در حال ارائه خدمات با توجه به کمبود نیرو هستند گفت: دادگستری استان بوشهر نیز از هرگونه اقدام قضایی و حمایتی که مورد نیاز باشد دریغ نخواهد کرد و حامی این مرکز و کودکان بی‌سرپرست یا بد سرپرست خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در حاشیه این دیدار در جریان وضعیت ساختمان نگهداری و مشکلات آن قرار گرفت و گفت: با توجه به وضعیت موجود، ساختمان شیرخوارگاه شهید ناجی دارای فرسودگی است که در جهت ارتقا سطح ارائه خدمات در این مرکز تخصیص اعتبارات دولتی و اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی و حتی استفاده از ظرفیت خیرین می‌تواند بسیار کمک کننده و موثر باشد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: بوشهر دادگستری

شهروند بوشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
0
0
سلام آدرس شیرخوارگاه بوشهر کجاست
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *