رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
بخش ششم| پرونده ویژه عادی‌سازی انحرافات جنسی در میان کودکان

برهنه شدن مهمانان رئیس‌جمهور آمریکا در حیاط کاخ سفید / بزرگ‌ترین جشن انحرافات جنسی به میزبانی جو بایدن

10:18 - 21 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۴۶۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
برهنه شدن مهمانان رئیس‌جمهور آمریکا در حیاط کاخ سفید / بزرگ‌ترین جشن انحرافات جنسی به میزبانی جو بایدن
مسئله انحرافات جنسی در کودکان آنقدر مهم شده که به یکی از سه موضوع اصلی جنگ فرهنگی میان دو حزب اصلی در آمریکا تبدیل شده است؛ حال باید دید چه اتفاقی رخ داده که این موضوع صدای جناح مخالف را هم در آورده است.

خبرگزاری میزان - به مسئله انحرافات جنسی در کودکان، تا پیش از سال ۲۰۲۰ پرداخته نمی‌شد. چرا که دموکرات‌های آمریکا تبلیغات همجنس‌بازی و تغییر جنسیت در بزرگسالان و حتی کودکان را یک انحراف نمی‌دانستند. اما به‌مجرد اینکه جناح مخالف زنگ خطر ترویج این مفاهیم را به صدا درآوردند، مسئله انحرافات جنسی در کودکان آنقدر مهم شد که به یکی از سه موضوع اصلی جنگ فرهنگی میان دو حزب اصلی در آمریکا تبدیل شد.

در بخش اول به چند نمونه از اقدامات رسانه‌ها و دولت‌ها در ترویج انحرافات جنسی در کودکان پرداختیم. در بخش بعدی پرونده به‌سراغ بیمارستانی که جنسیت کودکان را تغییر می‌داد، رفتیم. در بخش سوم نمونه‌هایی از اقدامات لیبرال‌ها برای ترویج تغییر جنسیت در کودکان ذکر شد. در ادامه پرونده به نمونه‌های دیگر از سیاست‌های نه چندان پنهان دموکرات‌ها پرداخته شد. در آخرین گزارش به نمونه‌های واقعی انحرافات جنسی میان سلبریتی‌های هالیوود پرداخته شد.

دولت جو بایدن بزرگترین جشن ماه افتخار (به همجنس‌بازی و تغییر جنسیت و غیره) را در کاخ سفید برگزار کرد. حتی پرچم LGBTQIAP هم‌سطح پرچم کشور آمریکا، در نمای اصلی کاخ به اهتزاز درآمد.

البته فقط شور و اشتیاق دموکرات‌ها در برگزاری چنین مراسمی نبود که سبب انتقادات جمهوری‌خواهان شد؛ گویا افتخار به انحرافات جنسی عادی شده است. دو اتفاق در مراسم امسال، حرمت دفتر ریاست جمهوری را زیر سوال برد. اولین علت انتقادات در رابطه با اهتزاز پرچم رنگین‌کمانی در سطح پرچم کشور آمریکا در نمای کاخ سفید بود. دومین مسئله، عریان شدن دو فرد تراجنسیتی (ترنس‌جندر) در حیاط کاخ سفید، انتقادات مردم آمریکا را به همراه داشت.

 

جو بایدن میزبان بزرگ‌ترین جشن انحرافات جنسی در آمریکا/ اعتراض شدید به برهنه شدن مهمانان در حیاط کاخ سفید

جالب است که شعار جو بایدن حین پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ «نجابت را به کاخ سفید برگردانیم» بود!

با ممنوعیت اجرای «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» در حضور کودکان در ایالت جمهوری‌خواه دیگر، خط جبهه جنگ فرهنگی به خارج از مرزهای آمریکا رسید. انگلیس قوانین اورولی را در رابطه با حمایت از گروه‌های جنسی نوظهور وضع کرده است. شبکه دولتی فرانسه نیز محافظه‌کاران آمریکایی را به قلدرهای مدرسه‌ای تشبیه کرد و اشاره داشت که راست‌گرایان، به گروه‌های جنسی نوظهور LGBTQIAP ظلم می‌کنند.

بخش زیادی از اطلاعات و اسناد و مدارک این گزارش از وبسایت آمریکایی برایتبارت Breitbart بوده که یکی از پرمخاطب‌ترین وبسایت‌های خبری در ایالات متحده است. برایتبارت قریب به چهارصد نمونه از این قبیل اقدامات را گزارش کرده است که در این گزارش به نمونه‌هایی از تبلیغ و ترویج انحرافات جنسی در کودکان به ترتیب تاریخ وقوع در جوامع غربی ارائه خواهد شد.

_________________________________________________________________

مطالب مرتبط: پنجاه درصد از جمعیت آمریکا تا سال ۲۰۵۰، همجنس‌گرا خواهد شد

مطالب مرتبط: ۲۰ هزار نفر از رسانه‌های آمریکایی در سال ۲۰۲۳ اخراج شدند/ شکست رسانه‌های جریان اصلی از شبکه‌های اجتماعی

_________________________________________________________________

حمایت رسانه دولتی فرانسه از منحرف‌کنندگان کودکان

۶ مارچ ۲۰۲۳

حمایت بایدن از انحرافات

 

شبکه فرانس ۲۴ مانند دیگر رسانه‌های دولتی در اروپا، حامی انحرافات جنسی است. هرچند این شبکه نیز مانند دیگر رسانه‌های اروپایی ادعای بی‌طرفی و نداشتن گرایش سیاسی را دارد، اما در واقعیت ماجرا اکثر این رسانه‌ها فقط یک روایت را از مسائل جامعه بازگو می‌کنند.

رسانه فرانسوی، در گزارشی انگشت اتهام را به‌سوی محافظه‌کاران آمریکایی گرفت و اشاره داشت که راست‌گرایان، «هدف جدیدی» را در «جنگ فرهنگی» پیدا کرده‌اند.

فرانس ۲۴ به تاریخ مشهور شدن «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» پرداخته و می‌گوید: «در وسط این دعوا، ساعت داستانی زن‌پوش‌ها قرار دارد. این برنامه از سال ۲۰۱۵ در شهر سن‌ فرنسیسکو آغاز شده و قصد ترویج تفاوت (انحرافات جنسی) و گسترش سواد خواندن داشت. این افراد (زن‌پوش‌ها) در اکثر موارد مردانی هستند که آرایش غلیظ زنانه کرده، کفش پاشنه‌بلند پوشیده و لباس‌های پر زرق و برق بر تن می‌کنند.»

شبکه دولتی فرانسه در ادامه افزود: «گسترش «زن‌پوشی» از باشگاه‌های شبانه به زندگی روزمره مردم، شوکه کننده نیست. بخش بزرگی از این شهرت به سریال «مسابقه زن‌پوشی روپال» باز می‌گردد.»

این رسانه در ادامه گزارش خود عنوان می‌کند که چرا باید مخالف «ساعت داستانی زن‌پوشها» بود‌؟! و اشاره داشت: «راست‌گرایان در آمریکا «ساعت داستانی زن‌پوشها» را به‌عنوان کابوس ملت معرفی کرده و آن را حمله جنسی به کودکان قلمداد می‌کنند... مخالفت جمهوری‌خواهان با «زن‌پوش‌ها» حالتی خشونت‌آمیز گرفته است. تعدادی از قانون‌گذاران محافظه‌کار درصدد تصویب قوانینی برای ممنوعیت اجرای «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» در مقابل کودکان، هستند. سازمان گلاد اعلام کرد که بیش از ۱۴۱ مورد اعتراض ضد همجنس‌بازی در آمریکا در سال ۲۰۲۲ رخ داد.»

از منظر بزرگترین رسانه در فرانسه، مخالفت با انحرافات جنسی امری «تنفرورزانه» است. لذا هر موقعی که رسانه‌های جریان اصلی از عبارت «تنفر متعصبانه» و واژه‌های مشابه استفاده می‌کنند، به نیت حرف بیشتر باید توجه شود‌. از طرفی «مسابقه زن‌پوشی روپال» جایزه امی نیز برد.

_______________________________________________________________

مطالب مرتبط: تغییر جنسیت کودکان در بیمارستان‌های آمریکایی / معلم یک مهدکودک: «کلاس من همجنس‌گراترین نقطه روی زمین است»

مطالب مرتبط: ترویج انحرافات جنسی در محتوای کودک/ از نمایش برنامه‌های همجنس‌بازها در دیزنی تا آموزش در مدارس و رسانه‌های رسمی

_______________________________________________________________

ایالت مونتانا برگزاری «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» در مقابل کودکان را ممنوع کرد

۲۵ می ۲۰۲۳

کاخ سفید

 

گرگ گینفورته فرماندار ایالت مونتانا قانونی را وضع کرد که در آن از حضور کودکان در «برنامه‌های با محتوای جنسی» جلوگیری کرده و کودکان را نمی‌توان به تماشای برنامه‌هایی با محوریت انحرافات جنسی در اماکن عمومی برد. در این قانون مستقیماً از «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» یاد شده و این افراد به هر دلیلی، حق اجرای برنامه و حتی خواندن قصه‌های کودکانه، در حضور کودکان را ندارند.

به‌مانند دیگر اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از منحرف کردن کودکان، این قانون نیز مورد انتقاد تند لیبرال‌ها قرار گرفت. جانتان همیلت رئیس سازمان برگزاری «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» و حامی منحرف کردن کودکان در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌ان CNN گفت: «قانون جدید ایالت مونتانا، حق آزادی ابراز عقیده و آزادی هنری را سلب کرده و باید نشان هشداری برای همگان باشد. زن‌پوشی سوژه جدیدی برای ترنس‌جندرهراسی در کشور آمریکا شده است... چهره فرهنگی ایالات متحده باید تغییر کند و جنبش «زن‌پوشی» این تغییر را اعمال خواهد کرد.»

چند ایالت جمهوری‌خواه دیگر نیز ترویج انحرافات جنسی در کودکان را ممنوع کرده‌اند، اما مونتانا اولین ایالتی بود که مستقیماً نام «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» را می‌آورد.

ایالت مونتانا در اقدامی دیگر اولین ایالتی بود که پلتفرم تیک‌تاک را فیلتر کرد. آن‌ها این اقدام را برای جلوگیری از جاسوسی چینی‌ها بر مردم مونتانا انجام دادند. تیک‌تاک در چند ایالت جمهوری‌خواه دیگر نیز فیلتر شده است. 

دولت جو بایدن، منحرف‌ترین دولت در تاریخ آمریکا

۱۰ جون ۲۰۲۳

کاخ سفید

 

جو بایدن بزرگترین جشن انحرافات جنسی را در کاخ سفید برگزار کرد و بخش‌های متنوعی در این به اصطلاح جشن برگزار شد. یکی از بخش‌های مهم مربوط به کتاب‌های کودکانه‌ای می‌شود که به دلیل ترویج انحرافات جنسی، از فروش آن‌ها در بخش‌هایی از آمریکا جلوگیری شده است. بایدن به وزارت آموزش و پرورش دستور داد تا به این مشکل رسیدگی کرده و باید فروختن چنین کتبی آزاد شود.

سخنگوی کاخ سفید درباره این موضوع گفت: «در اقصی نقاط کشور گزارش داده‌اند که از فروش یکسری از کتاب‌ها جلوگیری شده است. این اقدامات صرفاً برای مبارزه با جامعه LGBTQIA صورت گرفته است. صحبت فقط از پایمال شدن حقوق گروه‌های جنسی نوظهور نیست، بلکه حرف حمله به دموکراسی، در میان است.»

بایدن در بخشی از سخنرانی خود گفت: «امروز می‌خواهم پیامی را به تمامی افراد LGBTQIA برسانم، به‌ویژه به کودکان ترنس‌جندر، ما شما را دوست داریم؛ ما صدای شما را می‌شنویم؛ ما شما را درک می‌کنیم؛ و نزد ما جای دارید.»

کاخ سفید

 

بر اساس گزارشی که گلاد (سازمان‌های حمایت از انحرافات جنسی) منتشر کرد، بیش از ۵۲۵ لایحه در اقصی نقاط آمریکا جهت کاهش حق و حقوق گروه‌های جنسی نوظهور وضع شده است. 

یکی از فعالان حقوق LGBTQIA در نیویورک اشاره داشت که برگزاری جشن «ماه افتخار» در کاخ سفید بسیار مهم است. او معتقد است که امسال، ترنس‌جندر‌هراسی و همجنس‌گراهراسی به بالاترین حد رسیده و باید جلوی محافظه‌کاران را گرفت.

 

کاخ سفید

 

انتقادات از بایدن به‌علت برگزاری بزرگترین جشن انحرافات جنسی به اینجا ختم نشد. برافروختن پرچم رنگین‌کمانی LGBTQIA در کنار پرچم رسمی ایالات متحده، انتقادات تندی را به‌همراه داشت. سناتور راجر مارشال از ایالت کنزاس در توییتر خود نوشت: «مایه ننگ. نه تنها این عمل، قوانین پرچم آمریکا را زیر پا گذاشته، بلکه نشان از منفعل بودن کاخ سفید نیز است. آن‌ها سیاست‌های خود را بر وطن‌پرستی سلطه کرده‌اند.»

عده‌ای از کاربران در توییتر اشاره داشتند که ایکاش، دولت ذره‌ای ارزش برای سربازان قائل می‌شد؛ «ماه سربازان» کجاست؟ منظور این کاربر به اختصاص یک ماه به «ماه افتخار» و فقط اختصاص یک روز به سربازان کشته شده در جنگ‌ها، است.

البته در واقعیت ماجرا، بیش از نود روز در تقویم ایالات متحده، به انحرافات جنسی و یادواره‌های چپگرایانه اختصاص داده شده است.

برهنه شدن مهمانان رئیس‌جمهور آمریکا در حیاط کاخ سفید / بزرگ‌ترین جشن انحرافات جنسی به میزبانی جو بایدن

تام فیتن رئیس سازمان (غیر دولتی) نظارت بر ریاست جمهوری، در رابطه با جشن گروه‌های جنسی نوظهور در کاخ سفید و توهین دولت به پرچم در توییتر خود نوشت: «بایدن برای پیشبرد سیاست ترویج انحرافات جنسی در کودکان، به یکایک مردم آمریکا و افرادی که جان خود را برای دفاع از کشور از دست داده‌اند، توهین کرده است.»

ناگفته نماند که شعار بایدن مبنی بر «نجابت را به کاخ سفید برگردانیم»، مجددا چندی پیش به دو علت بر سر زبان‌ها افتاد. از طرفی گردش‌های مالی پسر بایدن در بازه‌ای سه ساله نشان داد که آقازاده رئیس‌جمهور، بیش از هشتصد هزار دلار را خرج تفریحات غیر اخلاقی با زنان کرده بود.

از طرفی دیگر ویدیو از نزدیکی دو مرد (کارمند سناتور دموکرات) در سالن جلسات علنی سنا در اینترنت منتشر شد. رسانه‌های جریان اصلی در دو روز اول پخش این خبر تیترهایی نظیر «رسانه‌های محافظه‌کار ویدیویی از دو مرد حین نزدیکی، «ظاهرا» در مجلس سنا را منتشر کردند» در صفحات خود بکار می‌بردند. اما پس از دو روز، «ظاهراً» در کار نبود و سناتور دموکرات، کارمند خود را اخراج کرد. 

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *