رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
بخش پنجم| پرونده ویژه عادی‌سازی انحرافات جنسی در میان کودکان

بازیگر هالیوودی معروف به اجبار لباس دخترانه تن پسرهای خود می‌کند/ پخش برنامه «مرد زن‌پوش» در ایران!

11:30 - 10 دی 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۳۵۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر هالیوودی معروف به اجبار لباس دخترانه تن پسرهای خود می‌کند/ پخش برنامه «مرد زن‌پوش» در ایران!
پرونده ویژه عادی‌سازی انحرافات جنسی در میان کودکان در ایالات متحده امریکا شدت گرفته است و بازیگران و سینماگران زیادی در هالیوود هستند که به انحرافات جنسی دامن زده و باعث ترویج و تبلیغ این موضوع شده اند.

خبرگزاری میزان - به مسئله انحرافات جنسی در کودکان، تا پیش از سال ۲۰۲۰ پرداخته نمی‌شد. چرا که دموکرات‌های آمریکا تبلیغات همجنس‌بازی و تغییر جنسیت در بزرگسالان و حتی کودکان را یک انحراف نمی‌دانستند. اما به‌مجرد اینکه جناح مخالف زنگ خطر ترویج این مفاهیم را به صدا درآوردند، مسئله انحرافات جنسی در کودکان آنقدر مهم شد که به یکی از سه موضوع اصلی جنگ فرهنگی میان دو حزب اصلی در امریکا تبدیل شد.

در بخش اول به چند نمونه از اقدامات رسانه‌ها و دولت‌ها در ترویج انحرافات جنسی در کودکان پرداختیم. در بخش بعدی پرونده به‌سراغ بیمارستانی که جنسیت کودکان را تغییر می‌داد، رفتیم. در بخش سوم نمونه‌هایی از اقدامات لیبرال‌ها برای ترویج تغییر جنسیت در کودکان ذکر شد. در ادامه پرونده به نمونه‌های دیگر از سیاست‌های نه چندان پنهان دموکرات‌ها پرداخته شد. 

قدرتی که هالیوود در ایجاد تغییرات بزرگ فرهنگی دارد، بر کسی پوشیده نیست. اولویت لس‌آنجلس این روزها «سرگرم کردن» تمام مردم نیست؛ آن‌ها در وهله اول و دوم و سوم باید سیاست‌های حاکم را در اثر پیاده کنند و اولویت آخر، ارائه محصول مقبول جامعه است. 

بخش زیادی از اطلاعات و اسناد و مدارک این گزارش از وبسایت آمریکایی برایتبارت Breitbart بوده که یکی از پرمخاطب‌ترین وبسایت‌های خبری در ایالات متحده است. برایتبارت قریب به چهارصد نمونه از این قبیل اقدامات را گزارش کرده است که در این گزارش به نمونه‌هایی از تبلیغ و ترویج انحرافات جنسی در کودکان به ترتیب تاریخ وقوع در جوامع غربی ارائه خواهد شد.

 

تلاش برای برگزاری مسابقه «زن‌پوش‌ها» در ایران

۱۱ آپریل ۲۰۲۳

حمایت بایدن از انحرافات

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی مسابقه «زن‌پوش‌ها» گفته است که قصد دارد این برنامه را  به ایران و روسیه بیاورد.

فنتون بیلی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی مسابقه «زن‌پوش‌ها» Drag Race در مصاحبه‌ای با آینیوز، مخالفت‌ها با نمایش‌های ترویج همجنسگرایی مقابل کودکان را به زورگویی قلچماق‌های مدرسه تشبیه کرد و گفت: «این افراد به ضعیف‌تر‌ها زور می‌گویند. محافظه‌کاران یک فضای گسترش ترس در جامعه ایجاد کرده‌اند. آنها با این‌ کار می‌خواهند که حواس مردم را از جریانات پیچیده اجتماعی، پرت کنند. سیاست‌مداران ما نیز تاکنون حق ما را نگرفته‌اند.»

بیلی در ادامه افزود: «همیشه در تاریخ، افرادی عقب‌مانده وجود داشته است که می‌خواهند همه چیز را به عقب برگردانند. این کارها به آسیب‌های زیادی به گروه‌های مختلف ختم می‌شود. اما هیچ وقت این اقدامات موفق نخواهد شد. ما باید (با این افراد و نظریات) مبارزه کنیم و داریم مبارزه می‌کنیم.»

____________________________________________________________________

مطالب مرتبطایلان ماسک، توییتر و سانسورینگ/ محبوب دموکرات‌ها چطور منفور شد؟

مطالب مرتبط: سرپوش‌گذاری کاخ سفید بر ماجرای رسوایی لپ‌تاپ پسر بایدن/ افشای پروپاگاندای ضدایرانی پنتاگون در توییتر

____________________________________________________________________

بیلی از موضع نویسنده کتاب‌های هری پاتر، نسبت به مسئله افرادی که تغییر جنسیت می‌دهند نیز انتقاد کرد و افرادی مثل او را، بی درک خواند و اشاره داشت: «جنبش ضد ترنس‌جندریسم در انگلیس و جنبش ضد زن‌پوش‌ها در آمریکا، شبیه هم هستند. این افراد نمی‌خواهند که رو به جلو حرکت کنند. فلسفه فقط دو جنسیت مرد و زن، قدیمی شده است و ما از این حرف‌ها دیگر عبور کرده‌ایم.»

بیلی در ادامه از آرزوی اجرای نمایش زن‌پوش‌ها در ایران و روسیه گفت: «گاهی اوقات مردم می‌پرسند که زیادی شو زن‌پوش‌ها نداریم؟ من می‌گویم نه. اگرچه تاریخ این نمایش‌ها به قدیم باز می‌گردد، اما کشورهایی در جهان وجود دارد که برنامه «زن‌پوش‌ها» را ممنوع کرده‌اند. یکی از موضوعاتی که سر صبح باعث می‌شود از خواب بلند شوم، این است که چه‌طور می‌توانیم مسابقه زن‌پوشی در کشورهای چین، روسیه و ایران داشته باشیم.»

حمایت ستارگان هالیوودی از انحرافات جنسی

۱۳ می ۲۰۲۳

 

شارلیز ترون: پدر هر کسی را که با «گروه‌های جنسی نوظهور» بد رفتار کند در می‌آورم

زن پوشی

 

شارلیز ترون ستاره هالیوودی و برنده اسکار خود یک فرزند دارد که تغییر جنسیت داده و حامی بزرگ گروه‌های جنسی نوظهور است. او در محفلی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای حمایت از LGBTQIA گفت: «ما عاشق شما زن‌پوش‌ها هستیم. ما زیر پرچم شما جنگیده و حامیتان هستیم. هر کسی هم که با شما بد تا کند، مادرش را به عزایش می‌نشانم.»

در این برنامه بیش از پانصد هزار دلار برای حمایت از منحرفان جنسی جمع شد. این سرمایه جهت مبارزه با قانون‌گذاران ضد «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» استفاده خواهد شد.

ناگفته نماند که ستاره مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» fast & furious ، یک فرزند همجنس‌باز دارد.

 

مگان فاکس: با بد جادوگری طرف شدید

زن پوشی

مگان فاکس بازیگر مجموعه فیلم‌های «ترنسفورمرز» و «لاکپشت‌های نینجا»، به دلایل نه چندان دور از انتظار به تیتر خبرها تبدیل شد. این هنرپیشه دارای سه فرزند است که از منظر پزشکی پسر هستند؛ اما فاکس درباره جنسیت فرزندانش نظر دیگری دارد.

______________________________________________________________

مطالب مرتبطیکصد سریال پربیننده در آمریکا/ شکست سخت هالیوود از فوتبال آمریکایی

مطالب مرتبط: اراذل و ‎اوباش نزدیک به دولت دموکرات آمریکا؛ «انتیفا» گروه فاشیستی «ضد فاشیست»!

______________________________________________________________

بابی استارباک پادکستر راست‌گرای آمریکایی درباره عکس خانوادگی عجیب مگان فاکس (مادر به همراه سه پسرش در لباس و ظاهر دخترانه) در توییتر نوشت: «شما در این عکس، سه پسر مگان فاکس را می‌بینید. ما چند سال پیش همسایه آنها در محله کلَبَسِز بودیم؛ بچه‌هایمان با هم بازی می‌کردند. یکبار من دو تا از پسران او را دیدم که به پرستار خود می‌گفتند که مادرشان زوری لباس دخترانه بر تن آنها می‌کند و این پرستار در حال دلداری دادن به آنها بود.»

عکس پسرهای مگان فاکس!

هدف جدید هالیوود: فرستادن انحرافات جنسی به ایران

استارباک در ادامه افزود: «این کار مگان فاکس، یک کودک آزاری محض است؛ من برای این بچه‌ها دعا می‌کنم… این عکس پنج سال پیش گرفته شده بود. یک شاهد دیگر به غیر از پرستار نیز در صحنه حضور داشت… ما می‌دانیم که ایالت کالیفرنیا (به عنوان یک ایالت مبلغ تغییر جنسیت و همجنس‌گرایی) نه تنها هیچ اقدامی نخواهد کرد، بلکه آنها این قبیل از اعمال را تحسین می‌کنند.»

مادر نمونه سال هنگام حاملگی فرزند اول خود نیز گفته بود: «وقتی نوح را حامله بودم، حس مادرانه بهم گفت که او نمی‌خواست که هیچ جنسیتی داشته باشه.»

فاکس در یکی دیگر از رفتارهای عجیب خود اذعان داشت که او و شریک زندگی‌اش، به سبک متفاوتی تعهدهای عقد را اجرا کردند. این دو خون یکدیگر را به نشانه تعهد نوشیدند.

 

جیمی لی کرتیس: من از کودکانی که تغییر جنسیت می‌دهند حمایت می‌کنم

زن پوشی

ستاره مجموعه فیلم‌های «هالووین» در اینستاگرام خود نوشت: «من در کنار گروه‌های نوظهور جنسی می‌ایستم. کمپین اطلاعات‌غلط علیه آن‌ها باید پایان یابد. وقتی جریان ترنس‌هراسی را در جامعه می‌بینم، خیلی عصبانی می‌شوم‌. جنگ راست‌گرایان با همجنسگرایان و ترنس‌جندرها بسیار نفرت‌انگیز است. جای بحثی وجود ندارد؛ ترنس‌ها تا ابد در دل ما جای دارند.»

یکی از فرزندان جیمی لی کرتیس، تغییر جنسیت داده و فرزند دیگر او همجنس‌باز است.

به‌قول بیل مار مجری برنامه سیاسی در شبکه HBO: «به هر مهمانی که در لس‌آنجلس می‌روم، حداقل یک پدر یا مادر وجود دارد که صاحب فرزند LGBTQIAP است. داشتن فرزندان تغییرجنسیت‌داده و یا بدون جنسیت، باعث افتخار اولیای ساکن هالیوود است.»

نباید آنقدرها هم نگران تبلیغات به اصطلاح میلیتاریستی فیلم «تاپ گان» بود، آثاری که باید نگران آن‌ها باشیم، صد و هشتاد درجه عکس فیلم‌های نظیر «رمبو» و «تاپ گان» است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *