مسئولان قضایی استان یزد به مشکلات ۴۰ نفر از کادر درمان استان رسیدگی کردند

11:59 - 07 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۶۷۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان یزد به مشکلات ۴۰ نفر از کادر درمان استان رسیدگی کردند
به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مسئولان قضایی استان یزد پاسخگوی سوالات حقوقی و قضایی ۴۰ نفر از کارکنان کادر درمان این استان بودند.

خبرگزاری میزان_ غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: ملاقات‌های عمومی از برنامه‌های مستمر دستگاه قضا استان است که در قالب برنامه‌های هفتگی و برنامه‌های مناسبتی برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی ایستگاه‌های مشاوره حقوقی و قضایی درمساجد تراز محلات، پارک‌ها و امکان پرتردد و نهادی مختلف ویژه اقشار از جمله برنامه‌های دستگاه قضایی استان برای رسیدگی به مشکلات حقوقی مردم است.

دهشیری تصریح کرد: در همین راستا و به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ملاقات عمومی ویژه کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست به سوالات حقوقی و قضایی ۴۰ نفر از کادر درمان که بیشتر در حوزه معاملات به ویژه معاملات ملکی بود پاسخ و در راستای حل آن دستوراتی صادر شد.

شایان ذکر است این نشست با حضور رئیس کل دادگستری، رئیس شورا‌های حل اختلاف، معاون قضایی رئیس کل دادگستری، بازرس کل استان، ۲ نفر از معاونین دادستان مرکز استان یزد، رئیس محاکم و رئیس اجرای احکام حقوقی شهرستان یزد در محل پژوهشکده باقرالعلوم دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *