رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بازدید کرد

17:03 - 24 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۶۷۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بازدید کرد
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران به عنوان دبیر کارگروه حقوقی و قضایی ستاد ویژه مدیریت بحران استان تهران از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بازدید کرد.

خبرگزاری میزان_ ابوالفضل نیکوکار در جریان بازدید از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به شرایط ویژه و اهمیت کلانشهر تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اهدافی همچون کاهش خطر، پیشگیری از ریسک‌های جدید، کاهش ریسک‌های موجود در سطح شهر تهران و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در صحنه یا منطقه وقوع حادثه تاسیس و راه‌اندازی شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران عنوان کرد: همه دستگاه‌ها در استان تهران باید برای مواقع بحرانی از قبیل سیل، زلزله و … آمادگی مناسب را داشته و با مجموعه مدیریت بحران همکاری و هماهنگی لازم را ایجاد کنند.  

وی افزود:دادگستری استان تهران آمادگی دارد ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها را در رابطه با وظایفی که براساس قانون مدیریت بحران کشور بر عهده دارند رسیدگی کند.

علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز در این بازدید گزارشی از عملکرد سازمان متبوع خود ارائه و قسمتی از چالش‌های موجود را بیان کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *