کمک ۸۷۳ میلیارد ریالی هموطنان به غزه از طریق پویش بشردوستی هلال احمر

8:59 - 23 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۲۹۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
کمک ۸۷۳ میلیارد ریالی هموطنان به غزه از طریق پویش بشردوستی هلال احمر
رئیس سازمان داوطلبان گفت: در پایان پنجمین هفته از پویش بشردوستی جمعیت هلال احمر، میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم فلسطین به بیش از ۸۷۳ میلیارد ریال رسید.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر؛ وحید سلیمی اظهار کرد: پویش "بشردوستی" با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی از ۱۷ مهرماه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

سلیمی تصریح کرد: از ابتدای فراخوان رسمی این پویش در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه، افزون بر ۸۷۳ میلیارد ریال از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی واریز شده است.

وی همچنین به کمک ۲۶ میلیارد ریالی مردم نوع دوست کشورمان به زلزله‌زدگان ولایت هرات افغانستان در قالب پویش آفتاب مهربانی خبر داد و مجموع کمک‌های نقدی ایرانیان به غزه و افغانستان را طی ۳۵ روز اخیر افزون بر ۸۹۹ میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس سازمان داوطلبان بیان کرد: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *