کمک ۷۳۰ میلیارد ریالی هموطنان به غزه از طریق پویش بشردوستی هلال‌احمر

9:50 - 17 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۳۸۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
کمک ۷۳۰ میلیارد ریالی هموطنان به غزه از طریق پویش بشردوستی هلال‌احمر
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: با گذشت ۲۹ روز از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر، میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه به بیش از ۷۳۰ میلیارد ریال رسید.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر_ سازمان داوطلبان؛ وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: پویش "بشردوستی" که با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی از ۱۷ مهرماه آغاز گردیده است، همچنان ادامه دارد.

وحید سلیمی در این خصوص بیان کرد: از ابتدای فراخوان رسمی این پویش در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه، افزون بر ۷۳۰ میلیارد و ۷۸۶ میلیون ریال از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی واریز شده است.

وی اشاره کرد: همزمان با اجرای این پویش و علاوه بر بار هوایی، یک محموله دریایی کمک‌های بشردوستانه ایران به مردم فلسطین نیز با همکاری اجرایی جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان از مبدا بندر شهید رجایی ارسال شده است و محموله‌های دیگر در این بندر در حال بارگیری است.

رئیس سازمان داوطلبان یادآور شد: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *