هدف تیم تهران قهرمانی در رقابت‌های بوکس کشوری است/ احمدی‌صفا یک وزن بالاتر مبارزه می‌کند

14:04 - 18 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۴۳۳۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ابراهیم عبادی سرپرست تیم بوکس تهران گفت: هدف تیم تهران قهرمانی است، اما نتیجه دست خدا است و ما تلاشمان را انجام می‌دهیم.

ابراهیم عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص رقابت‌های قهرمانی کشور بوکس بزرگسالان اظهار داشت: مراسم افتتاحیه به خوبی برگزار شد و در روز اول مسابقات شاهد رقابت‌های جذابی بودیم و فکر می‌کنم این دوره از رقابت‌ها سطح بالاتری نسبت به ادوار گذشته رقابت‌های قهرمانی کشور داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که تیم تهران بوکسور‌های سرشناسی دارد و آیا به قهرمانی این تیم امیدوار است، تصریح کرد: ما چند بوکسور ملی‌پوش در ترکیب داریم و کادر فنی شبانه روز با این بچه‌ها کار کردند. هدف تیم تهران قهرمانی است، اما نتیجه دست خدا است و ما تلاشمان را انجام می‌دهیم.

مربی و سرپرست تیم بوکس استان تهران با اشاره به تغییر وزن امید احمدی صفا گفت: احمدی صفا از ۴۹ کیلوگرم یک وزن بالا آمده و در قهرمانی کشور در ۵۲ کیلوگرم مشت خواهد زد. البته سایر بوکسور‌ها در وزن تخصصی خودشان مبارزه می‌کنند.

عبادی در پایان خاطرنشان کرد: چند تیم خوب به جز تهران وجود دارند که مدعی قهرمانی هستند. سیستان و بلوچستان، خوزستان، کردستان و مازندران تیم‌هایی هستند که می‌توانند در کنار تهران مدعی قهرمانی باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *