رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی بخش پزشکی غزه است

18:33 - 15 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۱۲۷
رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی بخش پزشکی غزه است
یکی از رهبران حماس در اظهاراتی با تاکید بر اینکه حماس باقی خواهد ماند، گفت که رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی بخش پزشکی غزه است.

خبرگزاری میزان - اسامه حمدان، از رهبران حماس با بیان اینکه ارتش اشغالگر در میدان جنگ از شکست نظامی رنج می‌برد و به نشر اکاذیب ادامه می‌دهد، گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی بخش پزشکی است تا مردم ما را از سرزمین خود آواره کند.

وی افزود: ورودی تونل ادعایی در نزدیکی بیمارستان اندونزی، یک روزنه تامین سوخت است.

به گفته اسامه حمدان، ادعا‌های استفاده از بیمارستان‌ها به عنوان سکوی پرتاب موشک برای هیچ فرد منطقی قابل باور نیست و شکستی که دشمن در ۷ اکتبر متحمل شد را نمی‌توان با دروغ پوشاند.

این مقام حماس با بیان اینکه از سازمان ملل می‌خواهیم که از بیمارستان‌ها بازدید کند تا دروغ‌های اشغالگران را آشکار کند، تاکید کرد: هیچ فرد آواره‌ای از بمباران اشغالگران جان سالم به در نبرد، حتی آن‌هایی که سفارتخانه‌های خارجی با آن‌ها تماس گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه با حمایت کامل آمریکا تاکنون حدود ۳۵ هزار تن مواد منفجره بر روی نوار غزه پرتاب شده است، اضافه کرد: دیشب شاهد بزرگترین قتل عام رژیم صهیونیستی از زمان تأسیس آن بودیم.

حمدان با تاکید بر اینکه حماس باقی خواهد ماند و هیچ نیرویی بر روی زمین نمی‌تواند آن را از سرزمین و مردمش بگیرد، گفت: گردان‌های القسام و مقاومت در همه جبهه‌ها می‌جنگند و خسارت‌های سنگینی به صفوف دشمن وارد می‌کنند.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *