دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو خواستار همبستگی کشور‌های اسلامی در محکومیت رژیم صهیونیستی شد

18:32 - 26 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۹۷۴
دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو خواستار همبستگی کشور‌های اسلامی در محکومیت رژیم صهیونیستی شد
دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران در پیامی ضمن محکوم کردن جنایت‌های اسرائیل، همبستگی میان کشور‌های اسلامی در محکومیت رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

خبرگزاری میزان - دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران در پیامی با حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حملات بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: جامعه جهانی این روز‌ها شاهد اقدام‌های وحشیانه و جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در بمباران و قتل‌عام هزاران زن و کودک در غزه بوده است؛ از این‌رو پیرو تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه وظیفه دفاع از غزه، بر دوش همه ماست؛ کمیسیون ملی یونسکو - ایران حمله به زیرساخت‌های غیرنظامی و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه را محکوم می‌کند و از جامعه جهانی می‌خواهد انزجار خود را نسبت به این اقدام‌های ددمنشانه نشان دهد.

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در راستای این محکومیت خواستار همبستگی کشور‌های اسلامی جهت ارائه بیانیه‌ای مشترک علیه جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در غزه شد و طی پیامی به همتایان خود در دیگر کشور‌ها از آن‌ها درخواست کرد تا جنایت‌های این رژیم و قتل‌عام مردم بی‌دفاع غزه را در جامعه بین‌الملل محکوم کنند.                                                     

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *