رقابت‌های گرنداسلم هیچ تاثیری در رنکینگ المپیکی ندارد/ تنها هزینه بلیت را پرداخت می‌کنم

11:57 - 17 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۳۸۵۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
آرمین هادی‌پور ملی‌پوش تکواندوی ایران گفت: رقابت‌های گرنداسلم از نظر مالی برای مدال آوران بسیار خوب است و به درد ما می‌خورد، اما هیچ تاثیری در رنکینگ المپیکی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، دومین دوره مسابقات گرنداِسلم تکواندو از ۲۱ تا ۲۵ آذرماه با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه مردان و زنان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» برگزار می‌شود و آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.

آرمین هادی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار میزان، در خصوص رقابت‌های گرنداسلم چین اظهار داشت: فردا شب (یکشنبه) به سمت چین پرواز می‌کنیم تا برای حضور در مسابقات گرنداسلم آماده شویم. تکواندوکارانی که در رقابت‌های گرندپری به مدال طلا رسیدند، در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند و در هر وزن ۱۶ هوگوپوش به رقابت می‌پردازند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هزینه حضور در این رقابت‌ها را شخصا پرداخت کرده است، گفت: تکواندوکارانی که در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند به دو دسته تقسیم می‌شوند که یک عده باید تمام هزینه‌ها را متحمل شوند و یک عده فقط هزینه بلیت رفت و برگشت را می‌دهند. با توجه به اینکه من طلای گرندپری را دارم، تنها پول بلیت را پرداخت می‌کنم و هزینه من با مسئولان برگزاری رقابت‌ها است.

ملی‌پوش تکواندوی ایران در خصوص شرایط مالی این رقابت‌ها تصریح کرد: این رقابت‌ها از نظر مالی برای مدال آوران بسیار خوب است و به درد ما می‌خورد، اما هیچ تاثیری در رنکینگ المپیکی ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *