هادی‌پور و مردانی دو نماینده ایران در مسابقات گرنداِسلم

10:23 - 17 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۳۸۴۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
آرمین هادی‌پور و سجاد مردانی دو نماینده تکواندو کشورمان برای حضور در دومین دوره مسابقات گرنداِسلم روز دوشنبه – ۱۹ آذرماه ایران را به مقصد «ووشی» چین ترک می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات گرنداِسلم تکواندو از ۲۱ تا ۲۵ آذرماه با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه مردان و زنان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» برگزار می‌شود.

آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم که جواز حضور در این رقابت‌ها را داشتند، به صورت شخصی اقدام کرده و با هدایت سید نعمت خلیفه به عنوان سرمربی روز دوشنبه – ۱۹ آذرماه راهی این کشور خواهند شد.

مرحله یک هشتم مسابقات اوزان ۸۰- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و اوزان ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان روز چهارشنبه - ۲۱ آذرماه برگزار می‌شود که سجاد مردانی به عنوان نماینده ایران به مصاف رقبایش می‌رود.

مرحله یک هشتم مبارزات اوزان ۵۸- و ۶۸- کیلوگرم گروه مردان و اوزان ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم زنان روز پنجشنبه - ۲۲ آذرماه پیگیری خواهد شد و آرمین هادی پور نماینده ایران در این روز است.

رقابت‌های مرحله یک چهارم روز جمعه، نیمه نهایی روز شنبه و مبارزات رده بندی و فینال روز یکشنبه انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ به قهرمان این رقابت‌ها ۷۰ هزار دلار (۴۹ هزار دلار برای بازیکن و ۲۱ هزار برای مربی)، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار (۱۴ هزار برای بازیکن و ۶ هزار برای مربی) و نفر سوم ۵ هزار دلار (۳۵۰۰ دلار برای بازیکن و ۱۵۰۰ دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *