اعتصاب در آمریکا؛ کارکنان بهداشت‌و‌درمان دست از کار کشیدند

13:18 - 13 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۷۱۶
اعتصاب در آمریکا؛ کارکنان بهداشت‌و‌درمان دست از کار کشیدند
کارکنان بخش بهداشت و درمان آمریکا اعتصاب ۳ روزه خود را آغاز کرده و دست از کار کشیدند.

خبرگزاری میزان - ده‌ها هزار نفر از کارکنان بخش بهداشت و درمان آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی دست به اعتصاب زده و در اعتراض‌های چندین ایالت شرکت کردند.

همچنین کارکنان بهداشت و درمان شرکت «کایزر پرمننته» اعتصاب گسترده‌ای را به راه انداختند و این شرکت هشدار داده که اعتصاب می‌تواند باعث تاخیر در عملکرد بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها شود 

ائتلاف اتحادیه‌های دائمی کایزر، به نمایندگی از حدود ۸۵ هزار کارمند سیستم بهداشتی در سراسر آمریکا، اعتصاب ۳ روزه را در کالیفرنیا، کلرادو، اورگان و واشنگتن تصویب کرد.

 

 

انتظار می‌رود حدود ۷۵ هزار نفر در این اعتصاب‌ها شرکت کنند؛ این اعتصاب شامل کارکنانی از تأسیسات بهداشت و درمان در ویرجینیا و واشنگتن دی‌سی نیز می‌شود.

بیشتر تاسیسات «کایزر» در کالیفرنیاست، جایی که تعداد زیادی از کارکنان بهداشت و درمان در خارج از بیمارستان‌ها تجمع کردند.

ائتلاف اتحادیه کارکنان، می‌گوید که منتظر پاسخی معنادار از سوی مدیران در مورد برخی از اولویت‌ها، از جمله درخواست برای افزایش حقوق و افزایش تعداد کارکنان است.

 

 

بر اساس بیانیه این ائتلاف، در حال حاضر، اعتصاب ادامه دارد و هیچ جلسه‌ای با مدیران برنامه‌ریزی نشده است.

«کایزر پرمننته» بزرگ‌ترین نهاد پوشش دهنده اتحادیه‌های سلامتی در آمریکا به شمار می‌رود و کارکنان آن در اعتصاب اخیر خواهان افزایش دستمزد‌ها در کنار برخی دیگر از درخواست‌ها هستند.

اعتصاب کارکنان بخش پزشکی آمریکا در حالی روی می‌دهد که به تازگی کارگران صنعت خودروسازی آمریکا از چند اتحادیه کارگری در اعتراض به شرایط کاری و دستمزد خود اعتصاب گسترده‌ای را به راه انداختند.

انتهای پیام/


برچسب ها: آمریکا اعتصاب

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *