رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بایگانی راکد دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ساماندهی شد

13:08 - 23 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۸۴۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بایگانی راکد دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ساماندهی شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، از ساماندهی واحد بایگانی دادسرای مرکز استان با هدف تسریع در دسترسی به پرونده ها، در ۳۰ روز به صورت جهادی خبر داد.

خبرگزاری میزان - حسین رجبی با اعلام خبر ساماندهی واحد بایگانی دادسرای مرکز استان قزوین، اظهارکرد: بایگانی راکد دادسرا یکی از مهم‌ترین واحد‌ها است که اسناد فیزیکی و پرونده‌های قضایی در آنجا بایگانی شده تا قضات و مردم در هنگام نیاز به آن دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: در بایگانی راکد دادسرای عمومی و انقلاب قزوین بیش از ۳۵ هزار پرونده موجود است و با حجم انبوهی از پرونده‌ها و کمبود فضای فیزیکی مواجهه بودیم که فضای قابل توجهی را اشغال کرده بود.

رجبی افزود: به همین دلیل و در راستای «ساماندهی، ارتقای ضریب امنیت اسناد، مدارک و بایگانی‌های راکد قوه قضاییه، تسهیل و تسریع دسترسی به سوابق اسناد و مدارک، شناسایی، جمع‌آوری و نگهداری اسناد» واحد بایگانی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین به صورت جهادی در ۳۰ روز با همکاری مدیر واحد بایگانی راکد دادگستری کل استان قزوین ساماندهی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین همچنین با تقدیر از تلاش کارکنان بایگانی گفت: نیرو‌های جهادی دستگاه قضایی استان در هر زمانی که نیاز باشد حتی خارج از وقت اداری به صورت جهادی برای پیشبرد اهداف سازمانی و تسریع خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستانی اقدام

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *