فرصت ۲ماهه رییس قوه قضاییه برای صدور ۵۰۰۰ سند مالکیت در آباده فارس

11:29 - 21 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۵۲۲
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
فرصت ۲ماهه رییس قوه قضاییه برای صدور ۵۰۰۰ سند مالکیت در آباده فارس
نماینده مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس با تشریح دستاورد‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان فارس گفت: دستور رئیس قوه قضاییه برای صدور بیش از ۵ هزار سند مالکیت شهروندان آباده موجب رضایتمندی گسترده مردم از دستگاه قضایی در این شهرستان شده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهاد طهماسبی با اشاره به دستاورد‌های سفر اخیر رییس قوه قضاییه به استان فارس گفت: دستور رییس قوه قضاییه برای صدور بیش از ۵ هزار سند مالکیت شهروندان آباده موجب رضایتمندی گسترده مردم از دستگاه قضایی در این شهرستان شده است.

وی گفت: بررسی اقدامات و دستورات رییس قوه قضاییه در سفر‌هایی که تاکنون به استان‌های دیگر کشور داشت، نشان داده که این سفر‌ها مفید و موثر بوده‌اند.

طهماسبی افزود: مقامات قضایی همراه با رییس قوه قضاییه در این سفر به سایر شهرستان‌های استان فرستاده شدند، از جمله رییس سازمان بازرسی کل کشور که به لامرد و مهر رفتند و به واحد‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان‌ها سرکشی کردند.

نماینده مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رییس عدلیه و هیئت بلندپایه قضایی همراه‌شان در این سفر، در اقدامی مهم و ارزشمند به کارخانجات و واحد‌های تولیدی که در استان با بحران مواجه شده بودند، ورود خوبی داشتند و کمک کردند این کارخانه‌ها ضمن رعایت حقوق اشخاص به چرخه تولید بازگردند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: تصمیمات و رهنمود‌های اتخاذ شده از سوی رییس دستگاه قضا جهت نصب دستگاه‌های ایکس-ری خودرویی، در مبادی ورودی استان که محل حمل قاچاق و موادمخدر بوده و نیرو‌های نظامی و فراجا، سال‌هاست در این زمینه با مشکلاتی مواجه بودند، یکی از اقدامات مهم انجام شده است که حتماً در کشف و پیشگیری از انجام این معضل، تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در این سفر به مشکلات مردم در صدور اسناد مالکیت بلحاظ تداخل پلاک نیز رسیدگی شد، گفت: وقتی دستگاه‌های اجرایی دیدند، دستگاه قضایی اینچنین پای کار آمده، به موضوع ورود کردند و در نتیجه به مشکل چهل ساله مردم آباده و نیز مرکز شهرستان بختگان که دریافت اسناد مالکیت خانه‌هایشان بود، با سرعت بیشتری رسیدگی شد.

نماینده نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رییس قوه قضاییه، فرجه زمانی ۲ ماهه‌ای را مشخص کردند تا در این مدت بیش از ۵ هزار سند مالکیت شهروندان آباده صادر شود و در اختیارشان قرار گیرد که این اقدام موجب رضایتمندی گسترده مردم از دستگاه قضایی در این شهرستان شده است.

طهماسبی تأکید کرد: مبالغ قابل توجهی اعتبارات مالی از سوی رییس دستگاه قضا برای پروژه‌های نیمه‌تمام قضایی و ساختمان‌های قوه قضاییه اختصاص یافت؛ تصمیمات بروز، قاطع و هدفمندی در این سفر در حوزه‌های مختلف اتخاذ شد که موجب رضایتمندی مردم استان فارس شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *