نماینده آباده در مجلس:

بازدید رئیس دستگاه قضا از واحد‌های تولیدی استان فارس به دلیل حمایت از تولید ملی بود

11:25 - 21 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۵۲۰
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
بازدید رئیس دستگاه قضا از واحد‌های تولیدی استان فارس به دلیل حمایت از تولید ملی بود
نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور و‌بازدید رئیس دستگاه قضا از واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد در استان فارس، در حمایت و پشتیبانی از تولید ملی حرکت بسیار بی‌نظیری بود.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری دانشجو، رحیم زارع با شاره به سفر اخیر رییس قوه قضاییه به استان فارس و دستاورد‌های این سفر بیان کرد: سفر بدون ریا و هرگونه تشریفات رییس دستگاه قضا به استان فارس می‌تواند الگویی برای سایر مسئولان باشد.

وی افزود: قوه قضاییه علاوه بر توجه و انجام اقداماتی که منجر به اجرای عدالت اجتماعی و قضایی در سطح جامعه می‌شود، کار خوبی دیگری که در دستگاه قضایی در حال انجام است، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد در کل کشور است.

نماینده آباده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رییس دستگاه قضا در سفر اخیر خود به استان فارس، در اقدامی هوشمند و موثر، از تعدادی از واحد‌های تولیدی و صنعتی غیر فعال و دارای مشکلات مالی، بانکی، قضایی و مالیاتی بازدید کردند و شخصا برای رفع مشکلات این شرکت‌ها ورود کردند.

زارع گفت: ورود رییس دستگاه قضا به مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی در استان فارس موجب رفع مشکلات این شرکت‌ها و نیز باز شدن گره اشتغال شده است، تعداد زیادی از کارگران و کارمندان با تدابیر اتخاذ شده مجددا مشغول به فعالیت شدند و انشالله این کارخانه‌ها از نظر کمی و کیفی نیز توسعه یابند.

وی عنوان کرد: حضور وبازدید رییس دستگاه قضا از واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد در استان فارس، در عملی کردن حمایت از شعار سال و نیز پشتیبانی از تولید ملی حرکت بسیار بی‌نظیری بود.

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور رییس قوه قضاییه در جلسات شورای اداری استان فارس و راهبرد‌هایی که در حوزه‌های قضایی، اقتصادی و اجتماعی داشتند، بسیار علمی و عملی بود که این سفر حتما برای مردم استان فارس پر برکت و راهگشا خواهد بود.

زارع گفت: اهالی یکی از شهرستان‌های استان که مشکل ثبت اسناد داشتند بعد از چند سال طولانی با حضور رییس دستگاه قضا مشکل‌شان حل شد و مردم این شهرستان نیز، بسیار خوشحال شدند.

وی گفت: رییس دستگاه قضا، به تمامی حرف‌ها و نکات مسئولان استانی گوش سپردند و هم اندیشی‌های صورت گرفته بسیار مثبت و ارزنده بود که مسلما در بهبود وضعیت اداره استان در هر حوزه‌ای موثر خواهد بود.

انتهای پیام


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *