حماس و جهاد اسلامی: گفتگویی پیرامون آتش‌بس درازمدت با رژیم صهیونیستی صورت نگرفته است

21:41 - 22 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۴۶۰
حماس و جهاد اسلامی: گفتگویی پیرامون آتش‌بس درازمدت با رژیم صهیونیستی صورت نگرفته است
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و جنبش جهاد اسلامی، اعلام کردند که گفتگویی پیرامون آتش‌بس درازمدت با رژیم صهیونیستی صورت نگرفته است.

خبرگزاری میزان – طبق گزارش القدس العربی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و جنبش جهاد اسلامی ادعا‌هایی را که مبنی بر گفتگو در خصوص آتش‌بس درازمدت میان غزه و رژیم صهیونیستی مطرح شده بود؛ رد کردند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و جنبش جهاد اسلامی اعلام کردند که گفتگو‌های صورت‌گرفته در قاهره شامل آتش‌بس درازمدت با رژیم صهیونیستی نبوده است.

 حازم قاسم سخنگوی حماس نیز در این راستا اظهار کرد که ادعای گفتگو درخصوص آتش‌بس درازمدت در قاهره، بی‌اساس است. طی گفتگو‌های قاهره، هیئت حماس مسئولان مصری را در جریان تعرض‌های مداوم دشمن اسرائیلی نسبت به ساکنان قدس، کرانه باختری و مقدسات قرار دادند.

وی با بیان اینکه در این گفتگو‌ها راه‌های رویارویی با سیاست‌های اشغالگران بررسی شد و نقش مصر در پشتیبانی ملت و مسأله فلسطین مورد بحث و بررسی قرار گرفت، ادامه داد: اشغالگران با تدوام تعرض‌های خود نسبت به مقدسات، مسجدالاقصی و فلسطینیان کرانه باختری، در حال تشدید پیاپی اوضاع هستند.

داود شهاب، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی نیز اعلام کرده است که، گفتگو‌های زیاد نخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با برادران ما در مصر، در خصوص آتش‌بس درازمدت یا کوتاه‌مدت نبوده است.

وی تاکید کرد: موضوع آتش‌بس مدت‌دار، مطرح نیست؛ زیرا ما ملتی تحت اشغال هستیم و طبیعتاً حق داریم مقاومت کنیم و به دفاع از خود بپردازیم.


انتهای پیام/


برچسب ها: جهاد اسلامی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *