پس از ازدواج با «مهران»، ارتباطم با ایرانی‌ها صمیمی‌تر شده است/ همسرم نقش پررنگی در موفقیت‌های من دارد

9:35 - 07 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۱۱۶۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
قهرمان تکواندو بانوان جهان گفت: پس از ازدواج با مهران عسکری رابطه‌ام با ایرانی‌ها صمیمی‌تر شده به طوری که دختران تکواندوی ایران در رقابت‌های مختلف من را تشویق می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، نور تاتار قهرمان ترکیه‌ای تکواندو که در چند سال اخیر یکی از بهترین تکواندوکاران دنیا در بخش بانوان بوده و پس از ازدواج با مهران عسکری مورد توجه رسانه‌های داخلی قرار گرفته است، در رقابت‌های فینال گرندپری که در امارات برگزار شد، به مدال طلا رسید.
 
نور تاتار عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار میزان در خصوص رقابت‌های امارات، تاثیر مهران عسکری در پیشرفت او و ... صحبت‌هایی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

*قهرمانی در فینال گرندپری را تبریک می‌گویم، از سطح فنی این رقابت‌ها صحبت کن.

در مسابقات فینال گرندپری نفرات برتر هر وزن حضور پیدا می‌کنند و هر بازی حکم فینال را دارد و واقعا طلای سختی گرفتم. از اینکه در این میدان سخت موفق بیرون آمدم، بیسیار خوشحال هستم و تلاش می‌کنم این روند خوب را ادامه دهم.

*مهران عسکری تا چه اندازه در موفقیت‌های اخیرت نقش داشته است؟

مهران مربی من است و تمام وقتش را می‌گذارد تا من روز به روز پیشرفت کنم. او تمام مسابقاتم را می‌بیند و روند تمرینات و نقاط ضعف و قوت من و حریفان را آنالیز می‌کند و نقش پررنگی در موفقیت‌های اخیر من داشته است.

*در این مدت مدال‌هایی کسب کردی که تا پیش از آمدن مهران موفق به کسب آنها نشده بودی.

دقیقا همینطور است؛ خیلی از مدال‌هایی که موفق به کسب آنها نشده بودم را پس از تمریناتی که با مهران داشتم، به دست آوردم و این موضوع هم دلایل مختلفی دارد.

*چه دلایلی؟


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *