مقتدرانه قهرمان نوجوانان کشور شدیم/ توجه به رده سنی پایه توفیق اجباری برای بوکس گیلان بود

8:44 - 25 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۷۷۸۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس هیئت بوکس گیلان گفت: توجه به رده سنی پایه توفیق اجباری برای بوکس گیلان بود و خوشبختانه امسال قهرمان نوجوانان کشور شدیم.

امین قاسمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص قهرمانی تیم بوکس گیلان در رقابت‌های نوجوانان قهرمانی کشور اظهار داشت: وقتی دو سال قبل رقابت‌های نونهالان را در شهرستان صومعه سرا برگزار کردیم به دنبال این بودیم که در سال‌های بعد بوکسور‌های خوبی را در رده نوجوانان و جوانان داشته باشیم.امروز  از آن تیم خیلی از بوکسور‌ها در رقابت‌های قهرمانی کشور نوجوانان به کمک ما آمدند تا بتوانیم قهرمان شویم.

وی افزود: سال گذشته در رقابت‌های نوجوانان دوم و در جوانان سوم شدیم، اما امسال از 8 بوکسور 7 نفر برای تیم گیلان مدال گرفتند و توانستیم مقتدرانه قهرمان شویم تا به یکی از اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

رئیس هیئت بوکس استان گیلان ادامه داد: آن زمانی که هیئت بوکس را تحویل گرفتم بوکسور‌هایی مثل خودم و هم نسل‌هایم در آخر راه بودیم و فکر می‌کنم جوانگرایی و توجه به تیم‌های پایه یک توفیق اجباری برای ما شد تا بتوانیم آینده بوکس گیلان را بسازیم.

قاسمی‌پور در پایان خاطر نشان کرد: توجه به تیم‌های پایه و ساختن بوکسور از رده سنی نونهالان کار بسیار سختی است که به زمان نیاز دارد و ما قصد داریم این کار را انجام دهیم. امیدوارم توجه به این موضوع در تمام کشور بیشتر شود و فدراسیون هم کمک کند تا بتوانیم آینده بوکس ایران را با همین مشتزنان نونهال و نوجوانان بیمه کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *