رویای قهرمانی پرسپولیس در آزادی سوخت/ برانکو با ۱۱ بازیکن نایب قهرمان شد

18:30 - 19 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۴۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازی برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به پایان رسید تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت این تیم ژاپنی باشد که قهرمان آسیا شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی و در چارچوب فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته‌اند که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم هم توپی از خط دروازه‌های دو تیم عبور نکرد تا بازی با همان نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد و این تیم ژاپنی باشد که در مجموع دو بازی با برتری 2 بر صفر قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری(68 - احسان علوان زاده)، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، آدام همتی(64- محسن ربیع خواه)، علی علیپور و گادوین منشا.

ترکیب کاشیما: کو وون سونتائه، شوجی جن، لئو سیلوا، دویی شوما(68- کوکی آنزای)، یوما سوزوکی(77- ریوتا ناگاکی)، شوتو یاماموتو، سرجینیو، کنتو میسائو، نیشی دایگو، هیروکی آبه و سئونگ هیون.

داور: ابوبکر آل‌کهف - کمک‌ها:سالم مهد ابوبکر و رشید القیتی.

نیمه اول:

دقیقه 2: فرار علیپور و شوت وی باعث شد تا توپ از روی دروزاه تیم کاشیما به بیرون برود.

دقیقه 10: پاسکاری و حرکت بازیکنان پرسپولیس داخل محوطه جریمه تیم کاشیما توپ را به احمد نورالهی رساند که ضربه این بازیکن را مدافع کاشیما برگشت داد.

دقیقه 14: دویی شوما، توپ ارسالی سوزوکی از جناح چپ زمین را بعد از مهار کردن، با شوت روی پا زد که ضربه این بازیکن باعث شد تا توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون برود.

دقیقه 28: ارسال رسن روی دروازه کاشیما با ضربه سر خطرناک علیپور همراه شد اما توپ به جایی رفت که دروازه‌بان کاشیما درون دروازه جایگیری کرده بود.

دقیقه 33: توپ ارسالی بلند از میانه زمین به پشت مدافعان پرسپولیس را دویی نتوانست بزند تا در نهایت توپ در اختیار بیرانوند قرار گیرد.

دقیقه 39: رسن با یک حرکت انفرادی در عمق دفاع کاشیما چند بازیکن حریف را از پیش رو برداشت اما ضربه ضعیف او را سونتائه در اختیار گرفت.

دقیقه 42: شوت محکم پشت محوطه جریمه نوراللهی را سونتائه به خوبی دفع کرد و در ریباند هم شوت همتی را مدافعان کاشیما به بیرون زدند.

نیمه دوم:

دقیقه 49: همکاری خوب بازیکنان کاشیما و پاس در عمق بازیکنان این تیم پشت دفاع پرسپولیس به سوزوکی رسید که بیرانوند به خوبی توپ را در مقابل این بازیکن مهار کرد.

دقیقه 57: شوت بشار رسن از پشت محوطه جریمه کاشیما پس از برخورد به بازیکن این تیم در اختیار سونتائه قرار گرفت.

دقیقه 64: علیپور در سمت راست زمین به همتی پاس داد که ارسال او را منشا نتوانست مهار کند تا توپ پشت محوطه جریمه به علیپور برسد و شوت روی پای چپ او با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی دروازه کاشیما به بیرون رفت.

دقیقه 71: سانتر خطرناک سرجینهو از روی کرنر را بیرانوند مجددا راهی کرنر کرد.

دقیقه 74: مصلح از سمت چپ وارد محوطه جریمه کاشیما شد که در برخورد با سوزوکی روی زمین افتاد اما داور عمانی پنالتی تشخیص نداد.

دقیقه 76: ضربه سر خلیل‌زاده روی ارسال نوراللهی در دستان سانتائه قرار گرفت.

دقیقه 80: منشا پشت محوطه جریمه کاشیما صاحب توپ شد که شوت او بعد از یک چرخش، از کنار دروازه تیم ژاپنی به بیرون رفت.

دقیقه 87: ضربه ایستگاهی رسن از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به دیوار دفاعی بازیکنان کاشمیا از زیر طاق دروازه با دستان سانتائه به کرنر رفت.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *