ورود و خروج میهمانان و عوامل AFC از CIP فرودگاه/ ۴۲ اتاق برای میهمانان پرسپولیس

14:46 - 14 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۳۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه پرسپولیس برای میزبانی از گروه اعزامی کنفدراسییون فوتبال آسیا که میهمان باشگاه خواهند بود، طبق برنامه اعلامی AFC، ۴۲ اتاق را در اختیار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بررسی زمان ورود و خروج عوامل و مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و دیگر مهمانان باشگاه، هماهنگی‌ها با فرودگاه، ناوگان ترابری مورد نیاز برای ایاب و ذهاب افراد، تشریفات فرودگاه، هتل و ورزشگاه برای نفرات تا روز برگزاری مسابقه، عوامل هتل و مواردی از این دست، جزو برنامه‌هایی بود که ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا روز یکشنبه در جلسه خود مورد بررسی قرار داد و کمیته خدمات و پشتیبانی گزارش‌های خود در این ارتباط را ارائه کرد.

طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، ورود و خروج تمامی عوامل و مسوولان کنفدراسیون و دیگر مهمانان باشگاه طی قراردادی، از طریق CIP فرودگاه انجام خواهد شد. میز راهنما، مترجم و استقبال در فرودگاه و هتل تدارک دیده شده است.

همچنین ناوگان ترابری در اختیار گرفته شده است تا عوامل کنفدراسیون و برگزاری مسابقه در طول مدت اقامت در سطح شهر جابجا شوند. برای این منظور از خودرو‌های ون و همچنین تشریفات با دو درجه بندی استفاده می‌شود. 

برای بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا، نفرات زیادی از AFC، UEFA و FAFA به تهران سفر خواهند کرد. ۴۲ نفر از این تعداد، عوامل برگزاری مسابقه هستند که میزبانی از آن‌ها به عهده باشگاه پرسپولیس خواهد بود و امکانات مورد نیاز برای این منظور طبق فهرست تعریف شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تهیه شده است.

از جمله اقدامات صورت گرفته، رزرو ۴۲ اتاق در هتل بوده است. ۱۱ نفر از مقام‌ها و مسوولان امروز دوشنبه وارد ایران می‌شوند و ۳۱ نفر دیگر به ترتیب در روز‌های آتی تا روز پنجشنبه وارد ایران می‌شوند.

گفتنی است، نشست هماهنگی پیش از بازی هم روز جمعه در هتل اسپیناس پلاس برگزار خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *